ירידה תלולה: פיראס מוגרבי עשוי לעבור לקבוצה מליגה ב'

פיראס מוגרבי
פיראס מוגרבי | מאור אלקסלסי

הקשר מבני סכנין שסובל מקרע ברצועה הצולבת וכבר חתם לעונה הבאה בהפועל חדרה, עשוי למצוא את עצמו לאור המצב בבני שפרעם, שהחתימו את עלי חטיב ואחמד דיאב

(גודל טקסט)

האם פיראס מוגרבי בדרך לליגה ב'? הכוכב של בני סכנין, שחתם בחודש ינואר לעונה הבאה בהפועל חדרה, עשוי למצוא את עצמו בבני שפרעם, לאור המצב שנגרם מנגיף הקורונה.

כזכור הקשר, שכיכב בעברו בליגת העל, טרם החלים מקרע ברצועה הצולבת, ודחה את השיקום שהיה אמור לעבור בלונדון בגלל ההתפשטות העולמית של הנגיף. מוגרבי פתח במשא ומתן עם הקבוצה הצפונית שעלתה לליגה ב' ומכוונת רחוק עם ההחתמות של הקשר עלי חטיב והחלוץ אחמד דיאב. בחדרה עדיין רוצים לראות את הקשר מגיע לקבוצה, אך מבינים כי בעקבות המצב שנגרם לכדורגל הישראלי, אם יבקש לחתום בשפרעם לא יעמדו בדרכו.



פיראס מוגרבי. בדרך לליגה ב'? (עדי אבישי)

מוקדם יותר הערב (שלישי) הפועל חדרה והפועל כפר סבא נפרדו בתיקו 1:1, כשקשר מכבי חיפה המושאל, מוחמד אבו פאני כבש לזכות הקבוצה של שרון מימר, לאחר שני משחקים ללא שער. הקבוצה שפספסה את הפלייאוף העליון במחזור האחרון, תמשיך בהכנה לקראת משחק פתיחת הפלייאוף התחתון נגד סקציה נס ציונה. לוסיו חזר להרכב הקבוצה לאחר שהגיע אתמול לסיכום על מתווה הקיצוץ וישתתף במשחקי הפלייאוף. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי