הנערה העידה במשך שבע שעות, שחקני מכבי ת"א צפויים להיחקר שוב

קריית שלום
מתחם האימונים של מכבי תל אביב | אבשלום ששוני

השניים אמורים להגיע לתחנת המשטרה פעם נוספת ומקווים שההנהלה תרצה להחזירם לסגל. במנהלת מודאגים מהקהל. לאחר קבלת הדרכון: יונתן כהן ייצא לאירופה?

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

שני שחקני מכבי תל אביב שנחקרו שלשום (ראשון) באזהרה יגיעו בקרוב שוב לחקירה בעניינם, כך מסרו אתמול גורמים במשטרה לספורט1. הבוקר (שלישי) הגיעה למתן עדות הנערה השנייה שטרם העידה בפרשה עד כה מסיבות רפואיות, כתוצאה מההשפלה הקשה שעברה ברשתות ואיומים ספגה לאחר שנחשפה הפרשה. בתום שבע שעות של חקירה, היא סיימה את עדותה.

בסביבתה של הנערה לא אהבו את הפרסומים אמש לפיה התיק ייסגר וטענו כי אחרי עדותה, סביר להניח שהכדורגלנים יגיעו להיחקר תחת אזהרה. כעת, לאחר מתן עדותה, המשטרה תבחן את הפרטים שמסרה מול אלו של המתלוננת הראשונה ואל מול גרסאות החשודים ותתקבל החלטה אם לסגור אם התיק.

השניים לא נכללו אתמול בסגל הקבוצה וככל הנראה יגיעו לשיחה עם ראשי המועדון לאחר שהפרשה תסתיים. כרגע אין כל החלטה כיצד לנהוג משום שבמועדון ממתינים להכרעת המשטרה. ולדימיר איביץ' אמר אתמול כי במידה שייצאו נקיים מהפרשה, אין סיבה שלא יחזרו לסגל. בסביבתם של השניים מקווים שגם הנהלת הקבוצה מעוניינת בחזרתם.

בסביבת הכדורגלנים נשמעה אתמול ביקורת כלפי השיימינג שהם עוברים ברשתות החברתיות. "עוד לפני שהמשטרה החלה לחקור שמו אותם על הגרדום. הנערות טוענות שעברו שיימינג? לאנשים אין מושג מה הם עוברים", אמרו. מנגד, פרקליטה של הנערה עו"ד ששי גז אמר אתמול בבוקר לספורט1: "כל טלפון מקפיץ אותה, היא לא נרדמת. היא מקיאה, עוברים עליה ימים קשים. לכן היא דחתה את החקירה… היא קיבלה איומים, השמצות, קללות, בין היתר מאוהדי מכבי תל אביב. אין מילה שבה לא כינו אותה, אין קללה שבה הם לא השתמשו. היא עוברת תקופה מאוד קשה, ילדה צעירה שעוברת גיהינום. בניגוד למה שחושבים, הילדה הזאת באה ממשפחה טובה". הלילה הוא הוסיף: "אין שום החלטה של המשטרה. היא תשמע את שני הצדדים ותחליט. תנו לה לעשות את עבודתה".

ולדימיר איביץ'. מבחינתו השניים צריכים לחזור לסגל אם ייצאו נקיים (דני מרון)

בנושא אחר: במנהלת הליגה שוב לא אהבו את המראות בסיום המשחק. כפי שנחשף בספורט1, המשנה למנכ"ל משרד הבריאות איים לעצור את הליגה אם זו תימשך. "ההתגודדות של אוהדי מכבי תל אביב עשויה לעלות לכדורגל הישראלי ביוקר. גרוטו איים שיסגור את הכדורגל. מה הם משיגים בזה? הוא כבר הוציא כרטיס צהוב", אמרו.

התיקו 1:1 אמש נגד הפועל באר שבע הותיר את הפער על 12 נקודות ממכבי חיפה, כשנותרו עוד שישה מחזורים ו-18 נקודות בקופה. מעשית, מכבי תל אביב תוכל לזכות באליפות רק ביום שלישי, במשחק מול הפועל חיפה, זאת משום שהפרש השערים שלה לא מאפשר לה לחגוג קודם. בשבוע שעבר פרסמנו כי החלוץ יונתן כהן קיבל בשבוע שעבר דרכון פולני, מה שעשוי לזרז את מעברו לאירופה. ההערכה היא שסוכניו ינסו למצוא לו קבוצה, למרות רצונה של הקבוצה להשאירו לעונה נוספת.

שחקני מכבי תל אביב. יוכלו לחגוג אליפות בשלישי (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי