בנו של נחום סטלמך תרם 10,000 ש"ח לרכישת אמבולנס שייקרא על שם מאי נעים

play
שלמה שרף, נכדתו מאי נעים ז"ל | עיבוד תמונה, אילוסטרציה
לווית מאי נעים, בית עלמין גן חיים 11.10.23 05:32

יובל סטלמך נרתם למיזם של שלמה שרף, שפועל להנצחת נכדתו שנרצחה במתקפת הטרור ב-7 באוקטובר והסביר: "זה יהיה אמבולנס שיעבוד בחינם"

(גודל טקסט)

כחלק מהרצון להנציח את שמה של נכדתו, מאי נעים ז"ל שנרצחה במסיבה ברעים במהלך מתקפת הטרור הרצחנית ב-7 באוקטובר, פועל שלמה שרף לגיוס כספים עבור אמבולנס מיוחד (עם מעלית שמכניסה את המטופל תוך כדי שכיבה) שייקרא על שמה.

מי שנרתם למיזם הוא יובל סטלמך, בנו של כדורגלן העבר האגדי נחום סטלמך. יובל חי בלוס אנג'לס עם רעייתו טלי ומצוי בקשרי חברות קרובים עם שרף. השניים ביקרו זה את זה בהזדמנויות שונות, וכאשר נודע ליובל על גיוס הכספים הוא תרם מיד 10,000 ש"ח.

שרף אמר: "יובל סטלמך, הבן של נחום האגדי, הוא חבר יקר של המשפחה. נרתמתי למשימה לרכוש אמבולנס על שם מאי נכדתי האהובה והבלתי נשכחת. העלות היא 425 אלף שקלים והכול כמעט הושלם, אמבולנס שיעבוד חינם ללא עלות לאורך היום והלילה. עזרו לי באיסוף הכסף עוד המון חברים ואציין כאן את דרור קשטן וניר קלינגר. לא צריך טובות מהמדינה, זה יהיה בחינם אין כסף, דרך 'יוסי אמבולנסים'".

יובל סטלמך ומשפחתו
| באדיבות המצולמים

נעים בת ה-24 נמלטה ב-7 באוקטובר מהמסיבה ברעים לקיבוץ בארי, אך שם נרצחה על ידי מחבלים ונמצאה בתוך מיגונית לצד חבר ילדותה. בריאיון מצמרר לוואלה! ספורט בחודש שעבר, אמר שרף: "סבא לא צריך לקבור את נכדתו. אני רועד מעצבים. לקחו לי את הילדה הכי טובה שיש. מלח הארץ".

מי שמעוניין לתרום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי