סולומון מבוקש בנתניה ובהפועל חיפה, אפריאט יישאר?

היהלומים בוחנים את צירופו של מגן הפועל כפר סבא, שמעוניין להשתדרג כלכלית אך בכל מקרה ישמע את הצעת קבוצתו הנוכחית. פגישה עם הקשר תתקיים במהלך השבוע הבא, נועם גמון צפוי לעזוב

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

אחרי הבטחת ההישארות, הפועל כפר סבא ממשיכה בהכנות לקראת העונה הבאה ואחת המטרות היא להשאיר את המגן אביב סולומון, שמסיים חוזה הקיץ. סולומון היה אחד השחקנים המרכזיים בקבוצה ולכן מעוניין להשתדרג כלכלית, כאשר שתי קבוצות נוספות דולקות אחריו: מכבי נתניה והפועל חיפה.

הראשונה כבר בחנה אותו בשורותיה בקיץ הקודם וכעת חזרה לתמונה, אך צירופו תלוי גם בתקציב של היהלומים שיגובש סופית בתקופה הקרובה, ללא קשר להישארותו של המגן הזר זלאטן שחוביץ'. "אני חושב שאביב עשה התקדמות ענקית והוא אחת מתגליות העונה", אמר סוכנו אדם קידן לספורט1. "לא נמהר להחליט, ניקח את ההחלטה הנכונה עבורו".

בכל אופן, המגן השמאלי מעריך את קבוצתו הנוכחית במדיה קיבל את הבמה לאורך העונה ויישב עימה על מנת לשמוע את הצעתה הכספית. בנוסף, כפר סבא תקיים במהלך השבוע הבא פגישה עם הקשר יהב אפריאט, שרשם עונת בכורה מוצלחת בליגת העל, זאת בכדי לסכם על חוזה חדש. המגן הימני נועם גמון צפוי לעזוב.

יהב אפריאט חוגג
יישאר בכפר סבא? | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי