ב"ש, בית"ר או בוררות: אביטן והפועל ת"א לקראת הכרעה

המאמן אמור לקבל בקרוב את שכר יוני, אחרת יפנה לבוררות. אחרי שהוזכר כמועמד לקבוצה מבירת הנגב, לספורט1 נודע כי בנוסף גם הקבוצה של משה חוגג הוזכרה כאופציה לקלוט אותו

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

סאגת ניסו ואביטן והפועל תל אביב תעמוד בקרוב מאוד בפני הכרעה: המאמן אמור לקבל את השכר הראשון של עונה 2020/21 בעשירי ביולי ואם האדומים לא ישלמו את שכרו המאמן יפנה לבוררות. עוד נודע, כי אביטן לא קיבל עד כה גם את הרכב ואת מימון הדירה, כפי שמתחייב מהחוזה. במקרה כזה, הוא עשוי לתבוע את כל הסכום דרך בוררות.

בשבוע שעבר פורסם בספורט1 כי אביטן ומרקו בלבול הוזכרו כמועמדים להיקלט בהפועל באר שבע במקרה שיוסי אבוקסיס יעזוב. אביטן מאוד מחובר לאנשי באר שבע וגדל במועדון. גם משה חוגג, בעלי בית"ר ירושלים, מעריך אותו מאוד. ככל הידוע, במקרה שרוני לוי לא ימשיך (הכרעה בעניין צפויה בשבוע הבא), אביטן יהיה אחת האופציות שלו.

אביטן והפועל תל אביב היו אמורים להיפגש בתקופה האחרונה פעמיים, אך שתי הפגישות נדחו על ידי אנשי המועדון. כעת, אם לא ימצא קבוצה וימשיך לשבת בבית, הפועל תצטרך לממן את שכרו ושם מקווים כי יקבל הצעה מאחת הגדולות כדי שהחוזה שלו לא יקשה על התקציב לעונה הבאה.

ניסו אביטן
| אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי