החתמת שני זרים, הסכם עם אולהה ופתרון לחוזה של אביטן

התכנית של הפועל תל אביב: יממה לאחר התבוסה הכואבת, במועדון כבר נערכים לעונה הבאה. קלינגר וסיני, שצפוי לחתום בימים הקרובים באופן רשמי, התחילו לעבוד. ומה עם דמארי?

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

יממה אחרי ההפסד הצורב להפועל חיפה, בהפועל תל אביב מנסים לשכוח את סיום העונה הנוכחית ולהתמקד בעונה הבאה. מספר שחקנים יוזמנו בימים הקרובים לשיחות על עתידם, כשבראשם נמצא עומר דמארי.  יחד עם זאת, נציג הבעלים משה סיני עדיין לא חתם על חוזה ובמועדון טוענים שזה יקרה בימים הקרובים.

על מנת לפנות מקום בתקציב, הפועל תשחרר מספר זרים ותקווה שניסו אביטן (מועמד לבאר שבע) ימצא קבוצה אחרת, שתחסוך את רוב החוזה שלו בקבוצה. "עד הפלייאוף הייתה תחושת הצלחה, אבל אז הקבוצה נחלשה. מצד שני, עדיף להיות בתוך השישייה הראשונה מאשר להציג יכולת טובה יותר בפלייאוף התחתון", אמרו בקבוצה.

כפי שכבר דיווחנו כאן באתר, הפועל תל אביב שוקלת להיפטר מכל הזרים פרט לעמנואל בואטנג. מעבר לשני הזרים הפנמים ולחלוץ הגיאורגי שינחת להתרשמות (בכפוף למגבלות הקורונה), הקבוצה תנסה לצרף עוד שני זרים ולהשתחרר מיידית מהחוזה של החלוץ מייקל אולהה.

מייקל אולהה
מייקל אולהה | דני מרון

"הייתה לנו הזדמנות לבחון מי מתאים להפועל בעונה הבאה ומי לא וזה מה שעשינו", שלח קלינגר מסר חד לשחקנים הלילה. "עם כל הכאב שהפסדנו משחקים בפלייאוף, הרווחנו הרבה ידע וזה רק ישרת אותנו לקראת העונה הבאה".  

סוגיה נוספת היא סוגיית עומר דמארי, כשחלק מהשחקנים והאוהדים עוד מפנטזים על שיתוף פעולה בינו לבין גילי ורמוט. למרות התנגדות חלק מהאוהדים, במועדון שוקלים אם להחזיר את הקשר. "רצינו לסיים את העונה בצורה טובה יותר, אבל זה לא קרה ואין מה לעשות. מה יהיה לגביי? אני עדיין לא יודע, יש לי עוד הרבה מה לתת", אמר אתמול החלוץ שיוזמן לשיחה על עתידו. "אני אוהב את המועדון והיו לי כאן שנים טובות, לא משנה מה יקרה, בכל מצב אשאר אוהד של הפועל תל אביב".

עומר דמארי | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי