שחקני בית"ר החלו בבדיקות רפואיות, רוני לוי צפוי להגיע לאימון

רוני לוי ושחקני בית"ר ירושלים |

חלק מהשחקנים כבר נבדקו וזומנו לאימון הפתיחה ביום ראשון. פלומיין וקונטה לא יגיעו ובמועדון מעריכים שלפחות המגן יימכר כבר בימים הקרובים. וגם: בבירה אישרו שהכסף עבור אוחנה וקליטנס יעבור בהקדם

(גודל טקסט)

חלק משחקני בית"ר ירושלים החלו אתמול (רביעי) בבדיקות רפואיות לקראת העונה החדשה. השחקנים שנבדקו הם השחקנים המקומיים, בעוד שהיום יחלו גם שחקני איזור המרכז לעבור בדיקות רפואיות.

בבית"ר ירושלים החליטו כי האימון הראשון לעונת 2020/21 יתקיים כבר בעוד שלושה ימים, ביום ראשון הקרוב. כידוע, המאמן רוני לוי מחזיק בחוזה לעונה הבאה ובשלב זה הוא אמור להגיע לאימון יחד עם המנהל המקצועי יוסי בניון, שממשיך לעונה נוספת ועובד עם המאמן על הכנת הקבוצה לעונה הבאה.

שני שחקנים שייעדרו מפתיחת האימונים הם הזרים פרדי פלומיין ואנטואן קונטה. כפי שפרסמנו בשבוע שעבר, השניים קיבלו את אישור המועדון להמריא לחופשיות פרטיות והם ישובו רק בשבוע הבא לארץ – כשלאחר מכן ייאלצו להיכנס לשבועיים בידוד. המשמעות היא ששני הצרפתים, אם לא יסכמו בקבוצה אחרת עד השבוע הבא, יחמיצו את שלושת השבועות הראשונים של האימונים. בבית"ר ירושלים טוענים שלאחרונה התקבלו שתי הצעות עבור קונטה, אולם במועדון עדיין מחכים להצעות טובות יותר ומעריכים שלפחות המגן יסגור בקבוצה חדשה עוד לפני שיצטרך לחזור לישראל.

אנטואן קונטה | דני מרון

ועוד בבירה, בבית"ר ירושלים אישרו כי הכספים עבור מיכאל אוחנה ודוד קלטינס יעברו בימים הקרובים להפועל באר שבע. כזכור, לאחרונה פורסם באתר כי המועדונים הגיעו לסיכום לפיו בית"ר תשלם סכום של 4.75 שקל עבור השניים עד סוף חודש יולי, לאחר שהכספים התעכבו בשל המצב הכלכלי של הקבוצה מהבירה בתקופת הקורונה. מנכ"ל הפועל באר שבע, אסי רחמים, אישר אתמול כי "הכספים מבית"ר אמורים להגיע בימים הקרובים. שוחחנו שוב עם הנהלת בית"ר שהבטיחה שזה יוסדר. אנחנו מדברים על מתווה העברת הכספים, אולי עד סוף השבוע".

שחקני הקבוצה התייחסו לפרסום אמש, לפיו ייתכן שמשה חוגג יקצץ עוד חמישה אחוזים מהחוזים שלהם. "לא קיבלנו כל פניה כזאת מצד המועדון, אבל צריך לזכור שהקיצוץ כבר עומד על כ-30 אחוז משכר הברוטו, שזה מה שמשרד האוצר ביקש. לא יהיה נכון מבחינת הקבוצות לרכב על הגל החדש אחרי שקיבלו את התמיכה שהן רוצות", אמרו.

משה חוגג , אלי אוחנה , ענבל חוגג
משה חוגג , אלי אוחנה , ענבל חוגג | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי