אחרי הקיצוץ: שחקני בית"ר ידרשו לקצץ עוד חמישה אחוזים?

המלצת האוצר לקיצוץ של 30 אחוז עלולה לשנות את הדרישות מצד הקבוצה מהבירה. אחרי הצהרת חוגג למקורביו, לפיה הוא קרוב להשארת רוני לוי, במועדון הבהירו: "הוא לא מתרגש מהמחאה"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

שחקני בית"ר ירושלים קיצצו בחודשים האחרונים 25 אחוזים משכר הנטו שלהם – זכר להליך הקיצוץ במועדון שהחל בעקבות עידן הקורונה. כעת, הבעלים משה חוגג עשוי להגדיל את הקיצוץ בחמישה אחוזים נוספים, זאת לאור דרישת האוצר אמש, בפגישה שבה הזרימו 75 מיליון שקל כרשת ביטחון לכדורגל הישראלי. עדיין לא ברור כיצד שחקני בית"ר יגיבו למהלך כזה.

ובחזרה לפן המקצועי – במועדון לא מתרגשים מהמחאה של האוהדים מחוץ לביתו של רוני לוי, בפעם השלישית העונה. משה חוגג, שאמר אתמול (שלישי) למקורביו כי הוא קרוב להחלטה להשאיר את המאמן לעונה נוספת, עדיין דבק בהחלטתו וטוען כי הוא לא מושפע ממחאת הקומץ. ההערכה היא שבימים הקרובים, אולי כבר השבוע, הוא יודיע על הישארות המאמן. "חוגג ממש לא מתרגש מהקומץ", אמרו.

כי שפרסמנו שלשום, בבית"ר החליטו שלא לשלם את 400 אלף הדולרים עבור אוראל דגני. שם מעוניינים בעסקת טרייד בלבד, מה גם שהפערים עם הבלם גבוהים (משתכר 220 אלף דולר, הציעו 160 בלבד) . בעיה נוספת היא שכמחצית מחוזהו בהפועל תל אביב מבוסס על סכום רכישת הכרטיס אותו פרסו במועדון למספר שנים. כלומר, ההצעה של בית"ר פירושה שדגני ייאלץ לוותר על כמחצית משכר הבסיס שלו.

רוני לוי. ההודעה על המשך דרכו היא עניין של זמן | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי