סיינסבורי יקבל הזדמנות מבכר, המו"מ עם סלליך נמשך

טרנט סיינסבורי טרנט סיינסבורי | מאור אלקסלסי
ברק בכר ברק בכר | האתר הרשמי של מכבי חיפה
סינטיהו סלליך סינטיהו סלליך | מאור אלקסלסי

המאמן החדש מעוניין להנחית בלם, אך יבחן קודם את האוסטרלי במחנה האימונים. הקשר שמחזיק בהצעה מב"ש, הסכים לקצץ 25% אך הירוקים דרשו יותר. מנדז'ק דורש 450 אלף יורו לשנתיים, פלקושצ'נקו מחפש קבוצה

(גודל טקסט)

מכבי חיפה תערוך ביום שישי משחק אימון ראשון מול הפועל נוף הגליל ובשבוע הבא תצא למחנה אימונים. ברק בכר מתכנן להעלות הילוך בגזרת הרכש, ומקווה להנחית כבר בשבוע הבא שני שחקנים זרים. המאמן החדש מקווה לאייש את עמדת הקשר אחורי כשגם בלם ומגן שמאלי על הפרק, למרות שהבלם האוסטרלי טרנט סיינסבורי מחזיק בחוזה לעונה נוספת.

האוסטרלי טרם זומן לשיחה ועדיין לא קיבל הבהרות בנוגע לעתידו בכרמל, אך הצוות המקצועי מתכוון לתת לו הזדמנות במשחק האימון בשישי ובאימונים הקרובים לפני שתתקבל ההחלטה להנחית שחקן זר באותה עמדה: "אנחנו רוצים להתרכז קודם כל בקשר אחורי כי אין לנו כזה" אמר גורם בקבוצה.

בעוד בירם כיאל כנראה לא יחזור הקיץ לישראל, מי שכן מנהל שיחות עם הירוקים הוא האקס, ג'ורג' מנדז'ק. הקממרוני קיבל הצעת חוזה לעונה אחת, אך דורש חוזה לשנתיים בשכר של 450 אלף יורו לתקופה, סכום שאותו לא ממהרים לשלם כרגע. באשר לסינטיהו סלליך, שכרגע מנהלת שיחות כשחקן חופשי, על פי נציגיו של הקשר הוא הסכים לקצץ 25 אחוז משכרו מהעונה האחרונה אך הירוקים ביקשו קיצוץ רחב יותר. כפי שפרסמנו לראשונה השחקן מחזיק בהצעה גם מהפועל באר שבע שמקווה לפיצוץ בשיחות עם הירוקים. סוכנו של סלליך, ששיחק בעבר במאריבור, בוחן לו אופציות נוספות בחו"ל.

סינטיהו סלליך
סינטיהו סלליך | מאור אלקסלסי

באשר למקסים פלקושצ'נקו, הקשר הבין שהוא לא נמצא בתוכניות לעונה הקרובה ומחפש קבוצה שתשאיל אותו ותשלם את מלוא שכרו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי