אפריאט האריך את חוזהו בכפ"ס: "שמח להמשיך במועדון בו גדלתי"

יהב אפריאט | הפועל כפר סבא, רשמי

הקשר חתם לעונה נוספת לאחר מו"מ ארוך: "אני גר בעיר ומחובר אליה, שמח שיש לי הזדמנות להמשיך אחרי עונת בכורה ומצפה שנעשה אפילו צעד קדימה. שלד השחקנים שלנו טוב ואולי עוד יצטרפו אלינו"

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

הפועל כפר סבא של עמיר תורג'מן ממשיכה בהכנותיה הנמרצות לקראת פתיחת העונה. היום (רביעי) הודיעה הקבוצה על הארכת חוזהו של הקשר יהב אפריאט (23) שימשיך בקבוצה גם בעונה הקרובה. לאחר מו"מ ארוך בין הצדדים, המועדון והשחקן הגיעו לעמק השווה.

אפריאט, שעל הצעת החוזה שלו פרסמנו כאן, חתם לעונה עם אופצייה לעונה נוספת כאשר בכפר סבא שדרגו את חוזהו וזאת באמצעות סוכנו אדם קידן.

"מטבע הדברים אני מאוד שמח להמשיך לשחק במועדון בו גדלתי. מעבר לכך, אני גר בעיר ומחובר אליה ולאנשים בה. שמח שאחרי עונת בכורה בליגת העל תהיה לי ההזדמנות להמשיך להתקדם בצבע שאני אוהב ומכיר. מכאן והלאה אני צריך לעבוד ולהוכיח את מקומי", אמר אפריאט לאחר חתימתו.

עמיר תורג'מן
עמיר תורג'מן | ספורט1

עוד אמר: ""אני מצפה לעונה הזו. אני אופטימי שנוכל לעשות עוד צעד קדימה. שלד השחקנים טוב ויחד עם החברים מהעונה שעברה ואלו שיבואו, נשאף לעמוד באתגרים. מצפה לחגוג עם האוהדים".

בשבת תפתח הקבוצה את משחקיה בגביע הטוטו כשתפגוש את מכבי נתניה. השוער איתמר ישראלי הפצוע ייעדר כאשר מתן זלמנוביץ' יפתח במקומו. נזכיר כי במשחק ההכנה האחרון סיימה הקבוצה בתיקו 1:1 עם בני סכנין.

יהב אפריאט חוגג
יהב אפריאט חוגג. ממשיך בכפר סבא | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי