בית"ר ניסתה לעכב את חזרת קונטה. איינבינדר לא בתכנית התקציב

דן איינבינדר
דן איינבינדר | מאור אלקסלסי

המגן אמור לנחות בראשון, במועדון חוששים שהבידוד יקשה עליו למצוא קבוצה. הקשר לא נמצא בתוכניות התקציבית ובמועדון ממתינים שיעזוב כדי לפנות תקציב לזר. לוי על הרכש: "זרקנו אותם למים והם עשו עבודה טובה"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים מתכוננת למשחק החוץ מול אשדוד (ראשון ב-19:30), אבל יודעת שהיא כבר הודחה מגביע הטוטו בו זכתה בשנה שעברה. השיטה החדשה במפעל מאפשרת לקבוצה אחת לעלות לגמר בו תחכה מכבי תל אביב ובמועדון מתמקדים כרגע בנושאים אחרים לגמרי – חיזוק הקבוצה בקשר אחורי וההכנה לליגה. בנוגע לחיזוק, במועדון רוצים להיפטר מהחוזה של דן איינבינדר כדי לצרף שחקן במרכז השדה. איינבינדר לא נכלל כחלק מהתכנון של הקבוצה מבחינה תקציבית ובמועדון בונים על עזיבה שלו כדי לפנות תקציב לשחקן הזר.

לגבי פרדי פלומיין, במועדון אישרו אתמול כי סוכניו מעדיפים שיצטרף לאימונים – דבר שאולי יקל עליו במציאת הקבוצה הבאה שלו. חלק מאנשי המועדון לא אוהבים את העובדה שפלומיין עדיין לא מצא קבוצה ומרגישים כי הוא לא עושה מספיק כדי לעבור ליעד הבא שלו. אנטואן קונטה אמור להגיע ביום ראשון לישראל, אבל במועדון ביקשו מסוכנו לעכב ברגע האחרון את הגעתו. החשש שיגיע לישראל וישהה בבידוד, הם אומרים, עשוי לגרום לקבוצות שרוצות לצרף שחקן באופן מיידי לרדת ממנו.

כזכור, בבית"ר ירושלים הודיעו למגן כבר בשבוע שעבר לא לחזור ארצה, מה שגרם לו להישאר בצרפת ולא לחזור עם פרדי פלומיין, שאם לא ימצא קבוצה בקרוב יחזור לסגל. במועדון הגדישו הקלה אמש לאחר שהתברר שליוואי גרסיה לא סובל מפציעה חמורה, מה שהיה מקשה עוד יותר על מכירתו לחו"ל.

בנושא אחר: במועדון מנהלים מגעים עם ספונסר מרכזי לעונה הבאה. העסקה עשויה להיסגר בשבוע הבא, מה שיקל על המועדון מבחינה סעיף ההכנסות שלה, שלא יכלול מכירת כרטיסים בשלב הראשון של העונה. השבוע ערכו משה חוגג ואלי אוחנה פגישה בעניין והמטרה היא לסגור את הנושא במהלך השבוע הקרוב.

אלי אוחנה, משה חוגג
אלי אוחנה, משה חוגג | בית"ר ירושלים

המאמן רוני לוי אמר לקראת המשחק: "ראינו מה אשדוד עשתה במחזור האחרון נגד בני יהודה. קבוצה איכותית ומשחק קשה מאוד. בסה"כ בשני המשחקים הקודמים, מבחינה טקטית וקבוצתית נראינו טוב מאוד, לא מספיק היינו חדים ומסוכנים ליד השער, זה טבעי לשלב הזה של העונה. אני מאוד מקווה שנצליח לשפר את זה כבר נגד אשדוד. עברנו שני משחקים שיוסיפו לנו הרבה להמשך הדרך ונתכונן בהתאם למשחק הזה".

על שחקני הרכש אמר: "לשחקנים לוקח זמן להתחבר לקבוצה חדשה, זה לא קורה ברגע, אתה בא והדברים הולכים מהר. צריך סבלנות. הבאנו שני שחקנים שמכירים את הליגה, משחקים בה ומכירים את השחקנים. זה עוזר מאוד בהתאקלמות ובהשתלבות שלהם. זרקנו אותם למים מהר וכבר אחרי יומיים של אימונים הם שיחקו, ועשו את זה בצורה טובה.

אורן ביטון | דני מרון

"אוראל שחקן מאוד איכותי, אחד הבלמים הטובים בארץ, שיוסיף לנו המון. אורן ביטון שחקן מוכשר שגם שיחק בקבוצות גדולות עם הרבה איכויות, וגם האסלביינק הוא שחקן צעיר ומוכשר שמחכים לפריצה שלו, ולפעמים הפריצה זה עניין שלוקח תקופה מסוימת, ואנחנו מקווים שזה יקרה כמה שיותר מהר, אבל ברור לנו שצריך זמן. אני בטוח שהשלושה יוסיפו לנו הרבה".

גם המגן החדש אורן ביטון דיבר לקראת המפגש והתייחס לימיו הראשונים בצהוב שחור: "ממש כיף לי פה, זה מועדון מדהים שקיבל אותי בחום ואהבה, גם ההודעות מהאוהדים והכל. זו ממש חוויה נהדרת. עד שאתה לא נמצא פה, אתה לא יודע איך זה מרגיש באמת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי