במכבי ת"א כועסים לקראת סכנין, דוניס רמז: אולי נערבב בין השחקנים

שחקני מכבי תל אביב | דני מרון

המאמן לא אוהב את החלטת המנהלת לקיים את המשחק בשבת ושוקל לערוך רוטציה רחבה, כך ששחקנים יישארו בביתם. מחמאות לאלמוג, גלזר וריקן אחרי ה-0:2 על ריגה, שחקן: "ההגנה שלהם רעה, היה קל להגיע למצבים"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

"אף אחד לא זלזל לפני המשחק בריגה, אבל תוך כדי המשחק הבנו שאנחנו קבוצה הרבה יותר טובה. ההגנה שלהם רעה, היה קל להגיע למצבים וזה מה שניצח את המשחק". כך סיכם שחקן במכבי תל אביב את הניצחון אמש (רביעי) 0:2 על ריגה בסיבוב המוקדמות הראשון של ליגת האלופות, מצמד שערים של ניק בלקמן מהנקודה הלבנה.

בקבוצה ציינו את האנרגיות החדשות שמכניס גאורגיוס דוניס לקבוצה. חלק מהשחקנים הודו כי הם התרגלו לקשיחות של ולדימיר איביץ', אבל נראה כי דוניס, שמשתדל להיות מעט קרוב יותר לשחקנים, משדר אווירה אחרת עבור המועדון. כעת, הוא יצטרך להתמודד בשלב הבא מול אלופת ליטא, סודובה – הסיוט של מכבי תל אביב מהעונה שעברה.

בסרטון: מכבי ת"א מנצחת את ריגה

דן ביטון היה לא מספיק מרוכז בהופעת הבכורה שלו והחמיץ הזדמנות פז בנגיעה הראשונה שלו בכדור, אך במועדון מרוצים מההתאקלמות שלו בקבוצה, גם איילון אלמוג צוין לטובה וכך גם אבי ריקן ודן גלזר. "הגענו להרבה מצבים. לא כל יום קורה לך שאתה יכול לעשות מה שאתה רוצה בתוך הרחבה. אבל מצד שני, עובדה שכבשנו רד בפנדלים. זה אומר שקבלת ההחלטות לא הייתה מספיק טובה", אמרו. מלבד הדברים האלה, במועדון אוהבים מאוד את הפתיחה של בלקמן. אתמול הוא כבש צמד בפנדלים, אבל פתיחת העונה שלו מבשרת עבור המועדון שהחיפוש אחר חלוץ זר לא חייב להיעשות מתוך לחץ.

דן ביטון | דני מרון

ועכשיו, למשחק מול סכנין. מנהלת הליגה הודיעה הבוקר למכבי תל אביב כי היא דוחה את בקשתה לדחיית משחק הגמר. כלומר, ההתמודדות תיערך כמתוכנן באצטדיון דוחא ביום שבת. במועדון לא מבינים מדוע המנהלת מתעקשת לא לדחות את המשחק. אתמול הסברנו כי במנהלת טוענים שהסירוב מגיע על רקע מספר סיבות, בניהן הוראות משרד הבריאות שלא שוללות את קיום המשחק וכמו כן, העובדה שמכבי תל אביב שיחקה רק אתמול מול קבוצה זרה, שהגיעה לארץ ללא בידוד, ללא בעיה.

הסיבה העיקרית היא בדיקות הקורונה שערכו שחקני בני סכנין והעובדה ששני השחקנים שנדבקו התאמנו בנפרד. במועדון שוקלים לבצע רוטציה רחבה מאוד, כך שחלק גדול מהשחקנים הבכירים כלל לא יגיע למשחק בסכנין. "אם המשחק לא יידחה, ננסה לערבב את הקבוצה. הכל תלוי במצב של השחקנים שלנו. העדיפות שלנו היא לא המשחק הזה, אלא המשחק באירופה נגד סודובה", אישר דוניס. בלקמן אמר אתמול כי "אני מאמין שלא יסכנו אותנו וידחו את המשחק". 

אילון אלמוג עם ניק בלקמן | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי