בית"ר הציעה לו להישאר, מזרחי סירב. אוחנה פנה לדראפיץ' וברדה

המאמן שעמד אתמול על הקווים נגד הפועל חיפה הבהיר: רוצה לעבוד עם הנוער. השניים שנפגשו הבהירו לבית"ר שיהיו מוכנים לעבוד יחד, חוגג ישוחח גם עם בלבול. קונטה הודיע: אני חוזר לאימונים. ומה קרה לאזולאי?

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים הציעה ליוסי מזרחי להישאר כמאמן הקבוע של הקבוצה, אולם זה סירב לבקשת משה חוגג וביקש לחזור למחלקת הנוער. בשיחה שהתקיימה עם מזרחי, הבהיר המאמן כי הוא לא מעוניין לחזור ולעמוד על הקווים ורוצה לעבוד אך ורק במחלקת הנוער. בבית"ר ירושלים אמרו אתמול (ראשון) כי המאמן המוערך יכול להפוך למועמד לגיטימי אם יתחרט.

בינתיים, אלי אוחנה פנה לשי ברדה ומאוחר יותר גם לסלובודן דראפיץ'. שיחה אחת כבר נערכה עם נציגם, עו"ד רועי דניאל. כעת, בבית"ר רוצים לסגור את סאגת המאמן במהלך השבוע, כדי שהמאמן יוכל להכין את הקבוצה למשחק הבא בשבוע השני של הפגרה. חוגג ישוחח גם עם מרקו בלבול כדי לשמוע ממנו האם הוא רוצה להגיע לבית"ר, אבל העדיפות הראשונה היא קודם כל לצמד המאמנים.

דראפיץ' וברדה נפגשו לפני השיחה עם אוחנה. השניים רצו לצאת לקריירה עצמאית, אבל הנסיבות החדשות גרמו להם להתפשר. "נכון שכל אחד מאיתנו רצה ללכת לדרך שונה, אבל אנחנו יחד שמונה שנים, אין סיבה שלא נמשיך לעבוד יחד", אמרו אתמול.

שי ברדה, סלובודאן דראפיץ'
שי ברדה, סלובודאן דראפיץ' | אריאל שלום

לאחר הסערה שעברה על המועדון, בית"ר פתחה את הליגה ברגל ימין עם ניצחון דרמטי 0:1 על הפועל חיפה. סיפור המשחק אתמול היה שי קונסטנטין, כובש שער הניצחון. בבית"ר לא היו בטוחים שהמגן הימני ואורן ביטון הם שילוב נכון, לפחות מבחינת התרומה ההגנתית שלהם. כדי לאזן את משחק ההגנה, חוגג חשב על מגן נוסף שיתחרה עם קונסטנטין.

אחד מהם היה דור מלול, שדווקא ידוע בכישוריו ההתקפיים, אבל חוגג האמין שהוא יהיה שחקן חשוב לסגל וניסה לשכנע אותו להגיע. מלול דרש מאה אלף דולר לעונה, מה שהקשה על הבאתו.

כך או כך, אנטואן קונטה כבר הודיע לראשי המועדון שהוא סיים את תקופת הבידוד ובכוונתו לחזור לאימונים. בבית"ר הבהירו לסוכנו כי עדיף שימצא קבוצה במהירות ויעזוב.

שי קונסטנטין חוגג עם אוראל דגני את שער הניצחון | מאור אלקסלסי

שלומי אזולאי נכנס אתמול לקראת הסיום ובמעט הזמן ששיחק הגיע לשני מצבים. שחקני בבית"ר אמרו אתמול: "לא ברור איך הוא משחק עם כל הרעש סביבו. כבר חודשים שצועקים לו שלא רוצים אותו. עם רוני הוא היה מרגיש בטוח. אבל מה עכשיו?". הפרסום ביום שישי על ההחלטה של חוגג לגרום לו לעזוב הוביל את אזולאי אתמול לספסל. אחרי שנחשב לשחקן הרכב, החלוץ נדחק פתאום הצדה ולא ברור האם יוכל להמשיך לתפקד כך. לאחרונה הוא ביקש העלאה בשכרו, מה שהרתיח את חוגג. גורמים בבית"ר מספרים כי אם היה יודע שלוי יעזוב, ייתכן והיה לוחץ על המעבר לפולין עוד קודם ולא פותח עם הקבוצה את העונה.

המגעים עם קשר ארסנל טולה לאמק בנדה מתקדמים מאוד וההערכה היא שעד מחר הוא יסגור בקבוצה.
דן איינבינדר שלא היה אתמול בסגל לא הוזמן למלון עם שאר הקבוצה ונשאר לראות את המשחק מביתו.

שלומי אזולאי מאוכזב | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי