חוגג שוקל להחתים רק את ברדה. מלמד מועמד במקום אזולאי

שי ברדה, סלובודאן דראפיץ'
שי ברדה, סלובודאן דראפיץ'. ילכו לבוררות? | אריאל שלום

הבעלים ביקש עלויות והתברר לו כי שכרו של דראפיץ' כפול משכרו של ברדה - כ-1.15 מיליון שקל ברוטו. בבית"ר ירושלים ביקשו לשקול את הנושא שנית לפני שיפנו גם לבלבול. בנדה וסנדרו יגיעו? גם חלוץ נתניה על הכוונת

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים החלה בשיחות עם שי ברדה וסלובודן דראפיץ' וכבר ביררה את העלויות של שניהם. אלא שהבוקר (שני) מתברר כי לא בטוח שבית"ר תלך על שני המאמנים יחד. במועדון ביקשו לבדוק האם הם מסוגלים, כלכלית, למנות את שניהם לתפקיד, זאת לאחר שהשניים כבר הביעו נכונות לעבוד יחד, אחרי שהתנגדו למהלך. על פי הנתונים שהגיעו לבית"ר, שכרו של דראפיץ' מגיע לכדי 1.148 מיליון שקל ברוטו לעונה – כמעט כפול משכרו של ברדה. גם אם נתניה תפצה אותו, לא בטוח שהיא תוכל לעמוד בסכומים וחוגג מנסה למצוא פתרון לעניין.

לפי מקורבים לבעלים, אם יוחלט למנות אחד מהם, ישנה עדיפות לברדה. האחרון כבר היה עוזרו של אלי אוחנה בעבר בהפועל כפר סבא והאחרון מכיר אותו היטב ומעריך אותו מאוד. בית"ר שוקלת גם את מועמדותו של מרקו בלבול וניסתה לשכנע את יוסי מזרחי לקבל את המשרה, אך האחרון סירב והבהיר שיעבוד רק במחלקת הנוער. בינתיים, אוחנה ממשיך בשיחות עם ברדה וטרם נקבעה פגישה עם סוכנו, רועי דניאל.

אלי אוחנה, משה חוגג
אלי אוחנה, משה חוגג | דני מרון

בנוגע לשלומי אזולאי, כפי שפורסם לראשונה כאן ביום שישי, בית"ר החליטה להיפרד מהשחקן. הוא מצטרף לדן איינבינדר ולאור זהבי. מבחינת מחליף אפשרי, מלבד דין דוד מאשדוד, בית"ר הכינה ביממה האחרונה גם תכנית מגירה נוספת למקרה שאזולאי יסיים את דרכו: גיא מלמד עשוי לעזוב את מכבי נתניה ונמצא ברשימות של משה חוגג.

בגלל היכולת הטובה שהוא מציג, בבית"ר מתלבטים אם לשחרר גם את דיוגו ורדסקה. "שלומי נכנס אתמול והיה כבוי לגמרי. אתה רואה את ההתנהלות מול השער, קשה לשחק כשהאוהדים מבקרים אותך והמועדון רוצה להיפטר ממך", אמרו בסביבתו. איינבינדר מאוד רוצה להישאר בבית"ר ומעדיף אותה על כל הצעה אחרת. לאחרונה קריית שמונה גיששה בעניינו, אבל השחקן מעדיף להישאר במועדון מאשר לשמוע הצעות אחרות. "זה מראה כמה הוא נאמן ואוהב את בית"ר, חבל שאין פה עוד שחקנים שכל כך אכפת להם", אמר אחד מחבריו בקבוצה.

בית"ר ממשיכה לנהל מגעים עם שני שחקנים: הקשר לאמק בנדה, שחקנה של ארסנל טולה, שעל פי מקורבים לעסקה בית"ר הגישה לו הצעה של 4,000 דולר לחודש. שחקן נוסף שנמצא על הפרק בשבועיים האחרונים ובמועדון רוצים להביא הוא הקשר האחורי של טוטנהאם בעבר, סנדרו הברזילאי. הקשר האחורי בן ה-31, בעברו שחקן טוטנהאם וקוינס פארק ריינג'רס, גדל באינטרנסיונל. לקראת עונת 2010/11 נרכש על ידי טוטנהאם תמורת כעשרה מיליון ליש"ט. הוא שיחק בקבוצה ארבע שנים, רשם 81 הופעות פרמיירליג וכבש שלושה שערים. משם הוא המשיך לקווינס פארק ריינג'רס לשלוש שנים נוספות וכן שיחק באנטליהספור, בנבנטו, גנואה ואודינזה. בחצי העונה האחרונה הוא שיחק בגויאש הברזילאית.

סנדרו
סנדרו | Daniel Hambury – EMPICS / Contributor

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי