האופציה לרכישת מלי ובריירו: 800 אלף יורו. "איתם אפשר להגיע לאירופה"

אחרי קיץ קשה וניצחון על נתניה, אסי רחמים עבר ימים לא קלים עם החתמת השניים, שעל מועמדותם פורסם בספורט1. עסקת מלי יקרה יותר. קבהא נשאר, סבג עלול לעזוב

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע פתחה עונה ברגל ימין. זה הלך קשה, עם ניצחון דחוק על מכבי נתניה, אבל בסיומו הודיע המועדון גם על רכש חדש, בו המאמן יוסי אבוקסיס תולה תקוות רבות. צמד הקשרים מרסלו מלי (28) ומריאנו בריירו (25), שעל מועמדותם פורסם בספורט1, אמורים להוביל את מרכז השדה יחד עם ז'וסואה.

לא מעט רגעים של מתח עברו על אנשי באר שבע עד הסיכום. מלי, שכבר סיכם על חוזה ביום רביעי האחרון, נמנע בהמשך מלהגיע בגלל סיבות משפחתיות וכן בשל קשיים בנוגע לשחרורו מראסינג, שקבעה רף גבוה של האופציה בחוזה שלו. בסופו של דבר, מלי קיבל הצעה טובה והמנכ"ל אסי רחמים הצליח לשכנע אותו להגיע ארצה. האופציה לרכישה מסתכמת בכ-500,000 יורו, בעוד שעל בריירו באר שבע תשלם הרבה פחות אם תרצה לרכוש אותו: כ-300,000 בלבד. "היו רגעים שאיבדנו תקווה", אמרו בבאר שבע, "אבל אסי לא ויתר. הוא לחץ על העסקה עד שהם אישרו שינחתו כאן". מלי ירוויח כ-180,000 יורו לעונה, בריירו כ-150,000 אלף.

במועדון הדגישו כי מרואן קבהא לא מועמד לעזוב. השחקן עצמו רוצה להישאר ולהתחרות עם שני הארגנטינאים על מקום בהרכב. "הוא כבר ניצח שחקנים לא פחות טובים בדרך להרכב", אמרו. "יש שישה זרים, חמישה יכולים לשחק, כך שהכל פתוח".

"מלי יוסיף המון טכניקה, יש לו שליטה טובה בכדור, ראיית משחק ומשחק מסירות נהדר. בריירו שחקן קשוח שיתרום לנו המון לאיכות במרכז השדה ולמשחק ההגנה. עם שניהם אפשר להגיע לאירופה", אמרו בקבוצה. יחד עם אלטון אקולטסה, ג'ונתן אגודלו ומיגל ויטור, באר שבע מונה שישה זרים וסגרה את סגל הזרים לעונה הנוכחית. מי שעשוי לעזוב הוא הקשר נאור סבג, שמחזיק בהצעות אחרות, בין היתר מקריית שמונה.

מרסלו מלי
אסי רחמים התעקש עליו | Marcelo Endelli/Getty Images

בחזרה למשחק אתמול. בבאר שבע הודו כי שחקני הקבוצה הגיעו מעט עייפים אחרי ההופעה באירופה בסוף השבוע שעבר. על הספסל עלתה רמת המתח לאחר הצהוב של ז'וסואה, בעקבות חשש שיורחק ממשחק הליגה הבא אחרי הפגרה, מול מכבי חיפה.

היום (14:00) תיערך הגרלת השלב השני במוקדמות הליגה האירופית. הפועל באר שבע תוכל לפגוש את אריס סלוניקי היוונית, לאצ'י האלבנית או לוקומוטיב פלובדיב הבולגרית.

שחקני הפועל באר שבע חוגגים | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי