חגי גולדנברג מועמד להפועל חיפה, טרם נעשתה פנייה בנוגע למלול

מגן הפועל חדרה בעונה שעברה, שלא נמצא קבוצה עדיין ונחשב לשחקן חופשי, עשוי להצטרף אם הקפטן יעזוב לבית"ר ירושלים. בן בסט צפוי לחזור לאימונים בשבוע הבא

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

ראשי הפועל חיפה קיבלו בכאב גדול את ההפסד במחזור הראשון לבית"ר ירושלים. אמנם, בניגוד למשחקי גביע הטוטו בהם לא השכילו לנצח כלל, שחקניו של חיים סילבס הפגינו יכולת טובה יותר, אבל עדיין ספגו בתוספת הזמן ונכנעו 1:0.

במועדון העבירו ביקורת על החלק ההגנתי ומי שספג ביקורת אישית יותר היה מיקי סירושטיין. "בחלק האחורי הבאנו בלם ברמה גבוהה כמו עידו לוי ואנחנו מצפים שכל שחקני ההגנה יתעלו ולא יספגו שערים כמו מול בית"ר", אמרו במועדון. המאמן חיים סילבס שוחח עם שחקניו ודרש מחויבות ומשמעת טקטית.

בכל מקרה, סילבס שאומנם צירף רק לפני כשבוע ימים את שני קשרי מכבי תל אביב, עידו שחר ובר כהן, מעוניין לחזק את הסגל עוד יותר, אך הבעלים יואב כץ הבהיר לו כי זה יקרה רק אם ישחרר שחקנים אחרים.

אחד השחקנים שעשויים לעזוב הוא המגן דור מלול שמבוקש בבית"ר ירושלים. המגן או הקבוצה מהבירה טרם פנו רשמית לחיפה בנושא, אבל במועדון כבר בחנו מספר אופציות ובראשן המגן חגי גולדנברג. האחרון הרשים בשנה שעברה בהפועל חדרה, אך בשל חילוקי דעות לא המשיך בקבוצה וכעת נמצא ללא קבוצה. גם בחלק ההתקפי מעוניין סילבס בחלוץ בית"ר ירושלים שלומי אזולאי, אבל בינתיים צפוי לקבל בחזרה את עדן בן בסט שאמור לחזור לאימונים בשבוע הבא.

דור מלול | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי