מתחילים לעבוד: דראפיץ' וברדה ייפגשו עם איינבינדר ויצפו בסנדרו

דראפיץ'. ניצחון בכורה בבירה
דראפיץ'. ניצחון בכורה בבירה | צילום: דני מרון

הצמד שהביא את הקשר לבית"ר והפך אותו לקפטן, צפוי להעביר את הכדור לחוגג. התלבטות בין צירוף הברזילאי לשחקן צעיר. הבעלים רוצה את מלמד, הצוות מעדיף שחקן אחר. ומה המטרות?

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

אחרי החתמת צמד המאמנים החדש, סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה, בית"ר ירושלים נערכת לחודש האחרון של חלון ההעברות, אבל גם לתקופה לא קלה מבחינת הליך קבלת ההחלטות שלה לגבי שחקנים מסוימים.

נתחיל עם השחקנים שנמצאים מחוץ לסגל. לאחרונה הוציא משה חוגג הודעה לפיה ההחלטות לגבי דן איינבינדר הן מקצועיות ונראה כי התקופה הקרובה היא מבחן משמעותי להצהרה שלו. "סלובו ושי מעריכים מאוד את דן, יש בניהם קשר מלא בהערכה מקצועית, הם הביאו אותו, הוא היה הקפטן שלהן בעונה הכי משמעותית בקריירה שלהם", הזכירו שחקנים בבית"ר. כעת, מקצועית – השניים מעוניינים בשחקן וכבר הוחלט שייפגשו איתו בשבוע הבא. כעת, הכדור עובר לחוגג. לגבי אור זהבי, נראה כי הצוות לא יתעקש להשאירו במידה וימצא קבוצה. השניים כבר הבינו מחוגג כי שלומי אזולאי יעזוב ולכן הוא מחפש אלטרנטיבה.

דן איינבינדר
דן איינבינדר | אריאל שלום

בפגישה בין חוגג לדראפיץ' וברדה, עלו כבר כמה נקודות בנוגע לרכש: הבעלים הבהיר שהוא רוצה לראות את דור מלול בקבוצה וגם גיא מלמד נמצא ברשימת הרכש שלו, אם כי הצמד לא מעוניין בו בשלב זה. בנוסף, הוא רוצה להחתים את אקס טוטנהאם סנדרו (הצמד מתלבט בינו לבין צירוף שחקן צעיר ויצפה בשחקן לפני שיחליט, אבל בכל מקרה מקורבים לעסקה טוענים כי לחוגג יהיה קשה להחתימו ללא עזרת בניון) ולמצוא זר או שניים צעירים נוספים לסגל, כשליוואי גרסיה ואנטואן קונטה יעזבו. דיוגו ורדסקה, עלי מוחמד וגלאופילו פלייטר יישארו בקבוצה. לגבי הבלם, דראפיץ' וברדה רוצים אותו בסגל למרות ההתלבטויות לגביו. ברשימת הרכש מופיע גם דין דוד ובימים האחרונים הוצע לקבוצה גם המגן ויקי כחלון, אקס נתניה ששיחק אצל דראפיץ' וברדה. חוגג מתלבט, בעיקר משום שהוא מחפש מגן מנוסה שמסוגל להתמקד בעיקר במשחק ההגנה, אך ההחלטה הסופית תהיה של הצוות.

דראפיץ' וברדה עשו היסטוריה קטנה בבית"ר. בניגוד לתחזיות, הם הביאו את הקבוצה לאירופה ועזבו באכזבה גדולה משום שטביב החליט לא להאריך את הקדנציה שלהם. כעת, הם ינסו לשחזר את ההישג. חוגג הצהיר בתחילת העונה, בשיחות עם רוני לוי ויוסי בניון, כי הוא שואף להתקדם העונה עם הסגל הנוכחי. לא בטוח שצמד המאמנים יוכל להביא עם הסגל הנוכחי, גם עם חיזוק מסוים, את בית"ר קדימה, משום שהסגל עדיין פחות איכותי משל מכבי חיפה ומכבי תל אביב. החזרה של מיכאל אוחנה אמורה לעודד את הצוות, שמצפה לשיפור גם ביכולת של שחקני מפתח כמו חנן ממן. עידן ורד ואלירן עטר, יקבלו כמובן את המפתחות.

לגבי המטרות של הקבוצה, בפגישה סוכם כי בית"ר תשאף "לרוץ חזק למעלה". למרות רצונו של חוגג להתקדם, גם שחקני בית"ר יודעים שיהיה קשה מאוד לזכות במקום השני העונה, אלא אם יגיעו שחקני מפתח.

משה חוגג, סלובודאן דראפיץ', שי ברדה | בית"ר ירושלים, רשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי