כפי שפורסם לראשונה בספורט1: מרסלו מלי ומריאנו באריירו חתמו בהפועל ב"ש

מרסלו מלי, מריאנו באריירו | הפועל באר שבע

צמד הקשרים הארגנטינאים, אשר נחתו בארץ ביום רביעי האחרון, הפכו סופית לשחקנים של המועדון מבירת הנגב כשחתמו בהשאלה ולקבוצה יש אופציה לרכישתם בסיום העונה

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

ביום רביעי האחרון הם נחתו בארץ, והיום (שבת) הם חתמו רשמית. כפי שפורסם לראשונה בספורט1, מרסלו מלי ומריאנו באריירו הצטרפו סופית להפועל באר שבע לאחר שחתמו על חוזיהם לעונה אחת. צמד הקשרים הארגנטינאיים הגיעו בהשאלה מראסינג קלוב שבמולדתם, כאשר למועדון אופציית רכישה בסיום העונה.

אם ב"ש תחליט לרכוש את מלי היא תצטרך לשלם 500 אלף יורו עבורו, בעוד באריירו יעלה למועדון מבירת הנגב 300 אלף יורו. כזכור, מלי בן ה-28 גם הוזכר כמועמד לבית"ר ירושלים, אולם מאוחר יותר התברר כי הוא סגר בקבוצה של יוסי אבוקסיס.

הקשר המוכשר שזכור בעיקר מימיו בבוקה ג'וניורס וספורטינג ליסבון, לא הצליח להשתלב בבירת פורטוגל ומשם נמכר בסכום של 1.5 מיליון יורו לראסינג קלוב, אליה משתייך עד היום כאמור. באריירו, שעל מועמדותו פורסם לאחר המשחק של באר שבע באירופה, ישלים את הקישור האחורי של באר שבע.

מרסלו מלי, מריאנו באריירו | הפועל באר שבע, רשמי

מרסלו מלי אמר לאחר הצטרפותו הרשמית: "אני שמח להצטרף למועדון ומקווה לעמוד בכל המטרות שעומדות בפנינו. שמעתי על העיר והקהל ואני מקווה שבקרוב נוכל לשחק מול יציעים מלאים".

מריאנו בריירו הוסיף: "אני מודה למועדון על הבחירה בי. אני מגיע מלא התרגשות ומקווה שיחד נחווה המון רגעים יפים עבור המועדון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי