אבי לוזון: "מרוצים. פתיחת העונה עומדת בציפיות שלנו"

מכבי פ"ת גברה 0:2 כפ"ס ולפחות זמנית במקום הראשון: "מרוצה מהנחישות של השחקנים". בריבו: "אם לא היינו מנצחים הגול לא היה שווה כלום". בר ייפגש עם רופא מומחה כדי לאבחן את מצבו, במועדון עדיין מחפשים חלוץ זר

(גודל טקסט)

שני מחזורים חלפו מפתיחת העונה, ומכבי פתח תקווה של גיא לוזון מוצאת את עצמה במקום הראשון, לפחות באופן זמני, לאחר שניצחה אתמול (שבת) 0:2 את הפועל כפר סבא באצטדיון המושבה.

העולה החדשה אמנם לא הבריקה, אך הפגינה משחק הגנה יעיל, בראשותם של מוחמד הינדי ומרכוס דיניז שזכו למחמאות רבות. גם המאמן הודה בסיום שהמטרה הייתה לצאת עם הנקודות, גם על חשבון היכולת על הדשא.

מערך שלושת הבלמים שוב הוכיח את עצמו, כאשר לוזון עבר לשחק בשיטה זו במהלך המחצית השנייה של ההתמודדות, בדומה למשחק נגד מכבי ת לאביב במחזור הפתיחה של העונה. כנראה שכך המלאבסים פשוט נראים טוב יותר.

גיא לוזון | דני מרון

"אני מרוצה מהנחישות של השחקנים ועוד יותר מהעובדה שהקבוצה לא ספגה במשחק" אמר בסיום יושב הראש של המועדון אבי לוזון לספורט1. "מרוצה מפתיחת העונה שעומדת בציפיות".

"התחושות נפלאות. אין דבר שיותר משמח לחלוץ מלכבוש שער ניצחון והכי חשוב שהגול עזר לקבוצה לנצח כי אם לא היינו מנצחים, השער הזה לא היה שווה כלום" סיכם בסיום החלוץ תאי בריבו, שעבר תקופה לא קלה בה לא זכה לדקות משחק, וקיבל מחמאות רבות במועדון לאחר ששולב כמחליף נגד כפ"ס.

מי שנעדר מהמשחק הוא הקשר ארד בר, אשר כבר מסיום העונה שעברה סובל מפציעה, ואתמול הוא עבר מספר צילומי אולטרסאונד, שלא העידו על פגיעה מסוימת בשריר האחורי ובגב, אך ההערכות הרפואיות הן שהפגיעה בשריר האחורי מקרינה גם לגבו. בכל מקרה, הקשר צפוי להגיע היום להתייעצות בבית החולים אסף הרופא עם מומחה, כדי לקבוע מהו המשך הטיפול ולמצוא פתרון למצב.

תאי בריבו | דני מרון

ומה בנוגע לרכש? בפ"ת עדיין מחפשים לצרף חלוץ זר, כאשר נכון לרגע ישנם מספר מועמדים, אך אין משא ומתן מתקדם עם אחד מהם, ובקבוצה מודעים לעובדה שהסגר הצפוי המדינה, עשוי לפגוע בסיכויים שלהם להנחית שחקן שכזה. בנושא אחר, לאחר שחתם בדילה גורי הגאורגית, אוהדי הקבוצה מכינים לקפטן לשעבר לידור כהן מחווה לפני נסיעתו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי