אבו יונס תקף: "חדרה עבדו על המנהלת, המצב של סכנין הרבה יותר קשה"

מוחמד אבו יונס
מוחמד אבו יונס | מאור אלקסלסי

יו"ר העולה החדשה זעם: "אין בחדרה שחקנים חולים, זה שקרים. הכעיס אותי שהמנהלת עושה איפה ואיפה. משרד הבריאות לא היה קשור בכלל. הושפלנו". גם בשיר נמצא חיובי לקורונה, קנדיל וחילו נבדקו גם הם בשל תסמינים

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

האזינו לראיון המלא

הרוחות בבני סכנין עדיין סוערות. לפני יומיים בלבד הקבוצה מהמגזר הושפלה 7:0 על מכבי נתניה, במשחק שקיומו היה מוטל בספק בשל התפשטות נגיף הקורונה בשורות סכנין, כאשר השחקנים קיבלו הודעות ממשרד הבריאות שעליהם להיכנס לבידוד שעות ספורות לפני שריקת הפתיחה, אך המנהלת הליגה הודיעה לראשי המועדון כי המשחק יתקיים כסדרו.

יושב ראש בני סכנין, מוחמד אבו יונס, התפטר ממנהלת הליגה מיד לאחר שריקת הסיום בנתניה, והערב (רביעי) התראיין לתכנית הספורט של 103FM ובה סיפר: "הסיפור לא היה ההרכב שלנו במשחק. הוא היה לא רע, אבל היו חסרים לנו אנשים בעמדות מפתח. מאמן ושוער. היו לנו גם שלושה שחקנים עם תסמינים ואני מקווה שעד מחר בבוקר נקבל תשובה לגביהם".

כזכור, במקביל למשחק של סכנין, משחקה של הפועל חדרה נגד בית"ר ירושלים נדחה בשל סיבות שונות. אבו יונס היה נחרץ בעניין זה: "אין בחדרה שום דבר. הכל זה שקרים. אין להם שחקנים חולים, רק בצוות המקצועי. תמיר גלזר? הוא שייך למחלקת הנוער בכלל. לא צריך לדבר על זה בכלל. הם עבדו על המנהלת ואתם יודעים מה? זה לא נכון. סכנין הייתה במצב יותר קשה מחדרה, אז למה לנהוג איפה ואיפה? מה הסיפורים האלה? אחר כך התחילו בכלל לזרוק את זה לכיוון משרד הבריאות, מה הוא קשור בכלל?".

מכבי נתניה – בני סכנין 0:7 | דני מרון

"זה מה שהכעיס אותי. שהמנהלת עושה איפה ואיפה. לסכנין היא נותנת פקודה – המשחק מתקיים ב-20:00 וזהו. לחדרה נעשו כל היום שיחות טלפון לשכנע אותם שהם ישחקו והם לא הצליחו. ביום המשחק, ברבע לשתיים אני מקבל טלפון ממשרד הבריאות ואמרו לי שכל הקבוצה צריכה להיכנס לבידוד. אמרתי לו שיש משחק היום והוא אמר שהוא יודע ובגלל זה הוא רוצה שכולם ייכנסו לבידוד. אחר כך רצינו להעלות את המנהלת בשיחת ועידה, והם לא רוצו לדבר".

יושב הראש המשיך: "התקשרו לכל השחקנים ואמרו להם שהם בבידוד. חצי שעה אחרי זה קיבלנו הודעה מהמנהלת שיש משחק. כשאומרים לשחקנים פעם יש משחק פעם אין משחק, פעם תיכנסו לבידוד פעם תצאו ממנו אז ככה זה נראה. וגם אין לנו שוער. אני לא מאשים את השוער שעמד אצלנו כי הוא לא התאמן איתנו שנה שלמה. הושפלנו".

"אני מסכים שלמרות כל מה שהיה, לא צריך לקבל שבעה שערים. זה לא סיבה. אני לא חוזר למנהלת. לא יודע מי יחליף אותי. שימצאו מישהו. שייקחו עוד מישהו מחדרה מצידי. המנהלת לא נוהגת בשוויון, ואם ככה הכדורגל פה מתנהל, בגלל זה הכדורגל הישראלי נראה ככה. ולהפך, במקום שילך קדימה אני רואה שהוא רק הולך אחורה".

יונס מלדה חוגג | דני מרון

בתוך כך, הערב נודע כי שחקן נוסף בסכנין נמצא חיובי לנגיף הקורונה – בהג'ת בשיר. הקשר היה חלק מהאימון המסכם לנתניה, אחר לאחר שהתלונן על תסמינים נופה מהסגל. מעבר לכך, גם השוער מחמוד קנדיל וגם הבלם חסן חילו, שהורחק במהלך ה-7:0, דווחו על תסמינים ותוצאות הבדיקות שלהם צפויות להגיע למחר בבוקר.

במועדון חוששים כי שני שחקנים גם יתווספו לרשימת החולים, מה שעלול להשפיע דרמטית על קיום המשחק נגד מכבי חיפה במחזור הקרוב. במידה שחילו יימצא חיובי, שאר השחקנים והצוות אמורים לעבור בדיקות נוספות ולא מן הנמנע שיתגלו עוד שחקנים מאומתים. במקרה כזה תבקש סכנין לדחות את המשחק נגד הירוקים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי