שחקני סכנין התבקשו להיכנס לבידוד, המנהלת: המשחק מתקיים

שחקני בני סכנין | מאור אלקסלסי

דרמה גדולה בקבוצה מהמגזר: רגע לפני שיצאו למשחק נגד נתניה, הסגל כולו קיבל הודעה ממשרד הבריאות לאור העובדה שהמאמן שביט והשוער חמאדה חיוביים לקורונה. במועדון תקפו את המנהלת: "יכול להיות כאן נזק בריאותי"

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

דרמה בבני סכנין. רגע לפני שהקבוצה מהמגזר יצאה לעבר משחקה נגד מכבי נתניה הערב (שני), אנשי הצוות והשחקנים קיבלו הודעה ממשרד הבריאות לפיה הם מחויבים להיכנס לבידוד באופן מידי. אולם, למרות זאת, במנהלת הליגה הבהירו כי המשחק יתקיים, כשהם נמצאים בקשר רציף עם משרד הבריאות.

"כל עוד לא הודענו אחרת, המשחק מתקיים" אמרו במנהלת. בסכנין הופתעו מכך והגיבו: "יכול להיות כאן נזק בריאותי אבל נפעל על פי ההוראות של המנהלת".

כזכור, המאמן אלדד שביט והשוער ראמי חמאדה נמצאו לאחרונה חיוביים לנגיף, כאשר המשחק עצמו נגד היהלומים נדחה כבר פעם אחת ממועדו המקורי. אמש מנהלת הליגות בכדורגל הודיעה המשחק ייערך הערב כמתוכנן, ובשלב זה קיומו מוטל בספק לאחר הוראת משרד הבריאות.

ראשי סכנין כבר פנו לאנשי המנהלת בבקשה לברר את הנושא. המאמן שביט כאמור נדבק בקורונה, ואתמול התראיין לקראת המשחק הדחוי לתכנית הספורט של 103FM, ובה הבהיר את עמדתו לקיום המשחק: "לא מוצא ערך לקיום משחק. יש לנו כבר חמישה ימים ענן שמרחף מעל כל השחקנים וכל המועדון".

אלדד שביט | מאור אלקסלסי

"מרגע שעשינו את הבדיקות ביום שישי וראמי נמצא חיובי, את כל הבדיקות שעשינו אפשר לזרוק לפח כי הוא היה עם הקבוצה ביום שישי ויש לנו שחקנים שמרגישים לא טוב. הבריאות פה לפני הכל ובחמישה ימים האחרונים הקבוצה לא מתעסקת בשום דבר, בטח שלא בכדורגל".

כפי שצוין, קיום המשחק הערב עדיין בסימן שאלה, וחשוב לציין גם את משחקה של בית"ר ירושלים נגד הפועל חדרה, אשר נדחה סופית על ידי משרד הבריאות מסיבות דומות, לאחר שבחדרה התגלו מספר רב של חולים בנגיף, לרבות המאמן שרון מימר.

נגיף הקורונה התגלה בשורות סכנין לפני כחודש, אז נודע כי הבלם מרון גנטוס נחשף לחולה מאומת ונדבק גם הוא. לאחר מכן גם המגן המושאל איקוום אוטין נמצא חיובי ונשלח לבידוד. צמד השחקנים כבר חזרו לסגל לאחר שהחלימו.

שחקני בני סכנין | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי