לבאבידי שלילי לקורונה, מימר רוצה לקיים מחנה אימונים

דיא לבאבידי | אודי ציטיאט

בחדרה נרגעו אחרי תוצאות הבדיקה של המגן אך הופתעו שלקאו התגלה כחיובי לנגיף בנבחרת הצעירה. בעקבות השבתת הקבוצה, המאמן רוצה לחזור במהרה לכושר: "לא התאמנו כל כך הרבה זמן, ההכנה צריכה להיות כמו ההכנה בקיץ"

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

כבר כמעט שלושה שבועות שהפועל חדרה לא קיימה אימון קבוצתי. עדיין לא ברור מתי האימון הבא יתקיים, ובמועדון חוששים שהרצון של המנהלת לחזור בהקדם למשחקים תביא לבעיה קשה עבור שחקני הקבוצה מבחינה פיזיולוגית. כזכור, חדרה סבלה מגל הידבקויות בקורונה, ולאחרונה חלק מהשחקנים ואנשי הצוות שנמצאו חיוביים לנגיף יצאו מבידוד.

תחילה, האימונים הושבתו בעקבות החלטת משרד הבריאות, ולאחר מכן בעקבות הסגר הכללי במדינה – כל הקבוצות לא מתאמנות, למעט אלה שמשחקות במפעלים האירופיים. בשורה טובה נרשמה כשדיא לבאבידי נמצא שלילי לקורונה. הקבוצה ערכה בדיקות בשבוע שעבר וכל התוצאות שהגיעו היו שליליות, למעט התוצאה של המגן הימני, שהיה 'חיובי גבולי'. כעת, לאחר הבדיקה הנוספת, הגיעו החדשות הטובות.

בחדרה טרם קיבלו תשובות בנוגע לבדיקות של עוד ארבעה שחקנים, אך קיבלו הודעה מהמנהלת כי במידה שהם לא מתלוננים על תסמינים הם יכולים לחזור לאימונים כאשר הדבר יתאפשר, מכיוון שגם ככה אותם שחקנים לא מתאמנים במשך 14 ימים.

שרון מימר | אודי ציטיאט

עם זאת, בקבוצה הופעתו לגלות אתמול כי הבדיקה של הקשר עומר לקאו במדי הנבחרת הצעירה חזרה חיובית, כשחמישה ימים קודם לכן הוא יצא שלילי כשנבדק יחד עם המועדון. "אולי הוא נדבק מהרוח בדרך לנבחרת", גיחכו בחדרה. בכל מקרה, השחקן יעבור בדיקה נוספת בימים הקרובים.

במועדון מחכים להוראות המנהלת, ובינתיים המאמן שרון מימר מעוניין לערוך מחנה אימונים מהיר כהכנה לחזרה לליגה. "זמן כל כך ארוך לא התאמנו וההכנה צריכה להיות כמו ההכנה בקיץ. עם כל הכבוד לשמירת כושר בבית, זה לא נותן שום פתרון", אמרו בחדרה.

עומר לקאו | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי