ברקת: "הפסקת האימונים חסרת היגיון", מאמן השוערים נדבק בקורונה

קייס גאנם יעבור להפועל חיפה, אבוקסיס ורחמים ייפגשו בנוגע לרכש, אבל לא בטוח שהקבוצה תתחזק על אף העפלתה לשלב הבתים. בעלת המועדון למקבלי ההחלטות: "אנא הפעילו את ההיגיון"

(גודל טקסט)

בהפועל באר שבע אמורים לפנות במהלך השבוע למכבי תל אביב על מנת לקבוע משחק אימון בין הקבוצות. הדבר צריך לקבל את אישור משרד הבריאות, אבל במנהלת הליגה עדכנו כי הם עושים מאמץ להחזיר את כל קבוצות הליגה לאימונים באמצעות ישיבת הממשלה שמתוכננת להתקיים מחר (במקום בראשון, כפי שמתקיימת בדרך כלל) ואם יתקבל אישור כזה, ייתכן שלא תתבצע פניה לאלופה. בינתיים, מאמן השוערים של הקבוצה, גילי בן נחום נמצא חיובי לקורונה. לפיכך, ביום שלישי יתבצעו בדיקות לכל הקבוצה: "אנו מאחלים לגילי רפואה שלמה" מסרו במועדון.

אלונה ברקת, שעדיין מכהנת כבעלי המועדון, תקפה בטוויטר את ההחלטה לעצור את האימונים. ברקת כתבה: "חייבים להגיד שהפסקת האימונים של כל הקבוצות היא חסרת כל היגיון. ספורטאי מקצוען חייב להתאמן ברציפות, אחרת יהיה לו קשה לשקם את היכולת אותה איבד. אפשר למצוא מתווה אימונים ששומר על הבריאות, ולשמור בו זמנית על גרעין היכולת לחזור ולשחק בבוא הזמן". לסיום פנתה למקבלי ההחלטות: "אנא הפעילו את ההיגיון".

בפן המקצועי, היום התקיימה ישיבה המכרעת בין אסי רחמים ליוסי אבוקסיס בעניין עתידו של הסגל הישראלי. ההערכה היא שקייס גאנם, החלוץ שהצטרף לקבוצה לפני פחות משנה, יקבל עוד היום אישור לעבור להפועל חיפה – מגעים שעליהם פורסם לראשונה בספורט1.

לגבי הקשר רמזי ספורי, עדיין לא התקבלה הצעה רשמית מהפועל תל אביב וסכנין שמעוניינות בו, אבל ייתכן שהקשר יקבל הודעה כי הוא יישאר במועדון אם לא יקבל הצעה אחרת. בניגוד לגאנם, שמשכרו מקוצץ כ-10 אחוז, שכרו של ספורי גבוה יותר ומשכרו מקצצים 40 אחוז. דילול הסגל עשוי להימשך. נאור סבג אמור לקבל אישור לעזוב, כשמכבי נתניה וקריית שמונה מעוניינות בו. דוד קלטינס נשאר בשלב זה, אלא אם יביא הצעה מאירופה בזמן שנותר.

חלון ההעברות ייסגר בתאריך השישה באוקטובר, כלומר מחרתיים, אבל במועדון לא ממהרים לקבל היום החלטות לגבי חיזוק אלא רק לגבי שחרורים. הסיבה: חלון ההעברות הנוסף ייפתח עם חזרת הליגה ובאר שבע תוכל לסכם עם כל שחקן שתרצה ולהחתימו ברגע שהחלון הבא ייפתח. יחד עם זאת, במועדון רוצים לסיים בתוך 24 שעות את סאגת השחרורים, למרות שהמענקים שיקבלו מאופ"א גורמים לפחות לחץ על התקציב.

שחקני הפועל באר שבע חוגגים | אודי ציטיאט

הקבוצה תשוב להתאמן הבוקר לאחר חופש שקיבלו בסוף השבוע. הקבוצה תפתח את המסע האירופי בשלב הבתים רק ב-22 באוקטובר, מול סלביה פראג, כך שלשחקנים יש המון זמן להתכונן. שבוע לאחר המשחק בישראל, היא תתארח בניס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי