מתחילים לעבוד: אבוקסיס ורחמים ייפגשו בראשון בנוגע לתכנית הרכש

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | אודי ציטיאט

המאמן מעדיף לא לצרף מגנים בשלב זה, קלטינס ישמש כמגן מחליף כל עוד לא יביא הצעה. שחקנים על ההגרלה: "הקבוצה הפחות טובה בבית, אבל זוכרים מה אמרו לפני אינטר וסאות'המפטון". ומי יעזוב?

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע רק עלתה לשלב הבתים של הליגה האירופית, אבל כבר מתחילה לעבוד: אתמול (שישי) נערכה פגישת עבודה ראשונה במועדון בנוגע לדרישות שהציבה אופ"א לקראת קיום המשחקים וביום ראשון נקבעה פגישה מקצועית בין יוסי אבוקסיס למנכ"ל אסי רחמים, במטרה לבחון את ההשלכות המקצועיות של ההעפלה.

אבוקסיס כבר הבהיר למקורביו כי הוא לא מתכוון להתעקש על רכש בכל מחיר. המאמן לא מתכוון לצרף בשלב זה מגנים לקבוצה. שון גולדברג ודודי טויטו יהיו המגנים בצד שמאל ויתחרו על עמדה אחת, בעוד שהמחליף של אור דדיה יהיה דוד קלטינס. יחד עם זאת, רק אם האחרון ימצא קבוצה בחו"ל, תישקל האפשרות לצרף מגן. בפגישה ידונו השניים בנוגע לעתידם של רמזי ספורי ונאור סבג, כשהאחרון צפוי לעזוב. לגבי קייס גאנם, נראה כי הוא יקבל אור ירוק לחתום בהפועל חיפה.

תקציר הניצחון של הפועל ב"ש על פלזן

בבאר שבע אמרו על ההגרלה, כי היא "קשה מאוד, אך כבר הוכחנו כבר שהכל אפשרי". באייר לברקוזן הגרמנית של אקס מכבי תל אביב פיטר בוס, סלביה פראג מצ'כיה וניס מצרפת – כנראה היריבה החזקה ביותר שאפשר לקבל מהדרג הרביעי יחד עם ליל. אחד השחקנים אמר היום כי "כל היריבות האלה חזקות מאיתנו על הנייר, כולל ניס. אי אפשר להתעלם מהעובדה שאנחנו לא פייבוריטים. אבל אני זוכר מה אמרו כשהקבוצה הגרילה את אינטר, את סלטיק ואת סאות'המפטון. הכל יכול להיות".

אבוקסיס זכה למענק שמן של 300 אלף שקל ברוטו ובמועדון שוקלים לתת מענק גם לשחקנים שבחוזה שלהם אין התייחסות למענק כזה. ההערכה היא שאלונה ברקת תוזמן על ידי ההנהלה להצטרף למשחקים בחו"ל. במועדון אישרו את הפרסום בספורט1 לפיו בשלב מאוחר יותר למאמן יוצע חוזה לשנתיים.

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס ושחקני הפועל באר שבע. | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי