מחלוקת בנוגע לרכש וחוסר הערכה: הסיבות לסיום דרכו של אלישע לוי

ברק אברמוב, אלישע לוי
ברק אברמוב, אלישע לוי | דני מרון

בשל חוסר מעורבות בכל הנוגע לחיזוק הקבוצה, המאמן סיים את תפקידו בבני יהודה לאחר עשרה חודשים. "לא העריכו אותו וכולם ראו את זה", סיפר אחד השחקנים. בן זקן מועמד להחליפו, גם אביטן ודגו בתמונה. ראנגל חתם

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בהחלטה שהפתיעה את כולם, בני יהודה הודיעה אתמול (שלישי) על סיום דרכו של אלישע לוי. המאמן סיים פרק בן עשרה חודשים בקבוצה משכונת התקווה אחרי שהחליף את יוסי אבוקסיס בעקבות "חילוקי דעות עם ההנהלה", כך על פי הודעת המועדון.

View this post on Instagram

עקב חילוקי דעות עם ההנהלה, החליטו היום ברק אברמוב ואלישע לוי על סיום דרכו של המאמן במועדון. אנו מודים לאלישע על תקופה יפה ורוצים לאחל לו המון הצלחה בהמשך הדרך. ברק אברמוב: "אלישע הוא קודם כל בחור נהדר ומאמן טוב. אבל לצערי, כמו בעסקים, לפעמים הדברים לא מסתדרים כמו שאנחנו רוצים והחלטנו שעדיף לשני הצדדים להיפרד ברוח טובה. אני רוצה לומר תודה גדולה לאלישע ולאחל לו בהצלחה בהמשך". אלישע לוי: "אני רוצה להודות לברק אברמוב על העבודה המשותפת והמהנה בקבוצה בשנה החולפת. כמו כן לצוות המקצועי, הניהולי ולאוהדי בני יהודה על התמיכה. בהצלחה בהמשך".

A post shared by בני יהודה תל אביב (@bnei_yehuda_tlv_official) on

אלישע נועד אתמול עם הבעלים, ברק אברמוב, ובתום פגישה ארוכה שארכה מספר שעות הוחלט להיפרד. הרבה מחלוקות היו בחן הצדדים בתקופה האחרונה. המאמן לא היה מרוצה ממכירת דור ג'אן, לא אהב את העובדה שלא הביאו לו את הרכש שרצה ושאברמוב היה בעצם "המילה האחרונה" וקבע גם על שחקני רכש והחתמות כאלה ואחרות.

הקו של אברמוב ברור – הוא מאמין בצירוף שחקנים צעירים בעלי פוטנציאל, ועל כן חתם בקבוצה רק אתמול הבלם פאדי נג'אר, למרות שאלישע לא התלהב, והדבר נכון לגבי לא מעט שחקני רכש שהגיעו הקיץ. יוסיף מוסא הוא דוגמה, וגם ההצעה אשר הקבוצה הגישה לאחרונה על מיקאל ראנגל הברזילאי, שנחשב לשחקן עם פוטנציאל מכירה עתידי וחתם הבוקר רשמית בקבוצה על חוזה לשלוש שנים.

ברק אברמוב, אלישע לוי
ברק אברמוב, אלישע לוי | דני מרון

בית"ר ירושלים הודיעה אתמול על שחרור של חמישה שחקנים – שלומי אזולאי, דן איינבינדר, חנן ממן, אור זהבי ודיוגו ורדסקה. לוי התעניין בחלק מהם ובראש ובראשונה באזולאי, וגם כאן נוצרה מחלוקת בינו לבין הבעלים.

שחקנים בקבוצה קיבלו את העובדה בהפתעה גמורה, אך בכל זאת מספרים שההנהלה כלל לא העריכה את אלישע וגם לא אהבה את ההחלטות המקצועיות שלו, על אף ההצלחה היחסית בחודשים האחרונים. "לא הביאו לו את הרכש שרצה וגם ככה לא העריכו אותו. כולם ראו את זה. הייתי בהלם כשהודיעו על העזיבה", אמר שחקן בקבוצה לספורט1.

כפי שפרסמנו אתמול, אחד המועמדים לקבל את תפקיד המאמן הוא בני בן זקן, שמדריך כיום את קבוצת הנוער של המועדון ואימן בעבר בין השאר את בית"ר ירושלים ובני סכנין. גם ניסו אביטן ומסאי דגו הוזכרו כמועמדים.

בני בן זקן
בני בן זקן | מאור אלקסלסי

לאחר סיום דרכו של אלישע לוי, שנבע כאמור בין היתר מאי שביעות רצונו בנוגע לבניית הסגל, בני יהודה ממשיכה לחזק את השורות: הבוקר, מייקל ראנגל, מגן ברזילאי בן 21, חתם על חוזה לשלוש שנים. ראנגל, שהשתייך לסגל הנבחרת הצעירה של ברזיל, מצטרף מפלמנגו הברזילאית.

מייקל ראנגל | בני יהודה, רשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי