בעקבות עזיבת רוטנשטיינר: ב"ש תקדים את המו"מ עם אבוקסיס

למאמן אין סעיף יציאה לנבחרת, אבל במועדון כבר החליטו להציע לו חוזה משודרג לשנתיים. השיחות ייערכו לפני סיום ליגת האומות. ז'וסואה מאוכזב: "לא ברור באיזה הרכב נעלה"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

לאחר ההדחה של נבחרת ישראל ו-וילי רוטנשטיינר אמש (חמישי) בסקוטלנד, בהפועל באר שבע מבינים כי שמו של יוסי אבוקסיס מוזכר כעת לאימון הנבחרת בשנה הבאה.

למרות שהמאמן לא מחזיק בסעיף יציאה לנבחרת, וכפי שפורסם כאן לראשונה, במועדון החליטו להציע לאבוקסיס חוזה חדש. החוזה יהיה ככל הנראה לשנתיים, תוך שדרוג ביחס לחוזהו הנוכחי (כ-80 אלף שקל בחודש), ממנו קיצץ המאמן קרוב ל-30 אחוז בעקבות מדיניות הקיצוץ. ההערכה היא שאבוקסיס והמנכ"ל אסי רחמים ייפגשו במהלך התקופה הקרובה כדי לנסות ולסגור את הנושא.

"אף אחד לא ישאיר את באר שבע בחוסר ודאות. אחרי מה שהתחלנו, יהיה לא רציני לשחרר את יוסי, למרות שמדובר בנבחרת ישראל. בתחילת השנה נתנו לו הזדמנות ללכת לנבחרת, אבל הועדה החליטה מה שהחליטה. המטרה היא שיוסי יישאר איתנו לטווח הארוך", אמרו במועדון.

יוסי אבוקסיס | מאור אלקסלסי

אבוקסיס שוהה כעת בבידוד, לאחר שנדבק בקורונה, אולם הוא חש בטוב. במועדון מעריכים מאוד את עבודתו של המאמן ולאחרונה הוא זכה במענק של 300 אלף שקל ברוטו בעקבות ההעפלה לשלב הבתים של הליגה האירופית. לנבחרת יש עוד ארבעה משחקים בליגת האומות – האחרון שבהם ב-18 בנובמבר מול סקוטלנד בחוץ. לאחר מכן רוטנשטיינר צפוי לסיים את תפקידו, כפי שעשה בעבר מקבילו האוסטרי אנדי הרצוג.

ז'וסואה שיצא אתמול חיובי בבדיקת הקורונה נכנס לבידוד עוד לפני התוצאה, אך יחד עם זאת, הוא לא יטול חלק במשחק ולא יוכל להתאמן עד המשחק. אבוקסיס ינהל את האימונים מרחוק, כשאליניב ברדה ומאור מליקסון יעבירו את האימונים. במועדון מאוכזבים מהעובדה שייאלצו לעלות בהרכב חלקי מאוד למשחק מול סלביה פראג. "לא ברור באיזה הרכב נעלה, אבל השחקנים יעשו הכל כדי לצאת עם תוצאה טובה. לא נרים ידיים", אמרו במועדון. 

ז'וסואה
ז'וסואה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי