בחיפה מגנים על פלאניץ': "אחד הטובים שבאו". טוואטחה נחת

המגן הגיע לישראל כדי לחתום רשמית. הבלם שהיה אשם בשער במהלך ההפסד בסרביה ומתקשה להתאקלם, מקבל גיבוי במועדון: "הוא לא יכול להיות שחקן רע, בכר רצה בו". אל עביד וגלזר בלטו

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

רגשות מעורבים במכבי חיפה לאחר ההפסד אתמול (רביעי) במשחק האימון בסרביה, 1:0 לקולוברה מהליגה השנייה. במועדון מאוד קיוו לנצח את היריבה המקומית, קבוצה שלירוקים לא צריך להיות קושי רב מדי להכניע, אולם המאמן ברק בכר גם הבהיר שמטרת המחנה היא להחזיר מהר ככל שניתן את השחקנים לכושר והמשחק ענה על מטרה זו.

במועדון גם ציינו את העובדה שהצוות המקצועי בחר לערוך אימונים כפולים ובכך נגרמה עייפות אצל חלק גדול מהשחקנים שהציגו יכולת חלשה. בכל מקרה, מה שכן מדאיג את אנשי חיפה זו היכולת בחלק האחורי ובעיקר של הבלם החדש בוגדן פלאניץ'.

פלאניץ' אומנם היה אתמול אשם בשער שספגה הקבוצה וכזכור גם המשחק הקודם נגד טוטנהאם הציג יכולת מאכזבת, אבל במכבי חיפה מתעקשים שמדובר באחד משחקני הרכש הטובים שנחתו הקיץ: "בכר התעקש עליו מאוד, לא יכול להיות שהוא שחקן רע. צריך לזכור שהוא הגיע ללא כושר משחק בכלל ועד שכבר התחיל להיכנס לכושר הגיעה ההשבתה" אמרו במכבי חיפה והוסיפו: "המבחן שלו יהיה בעוד שבועיים בליגה".

פלאניץ' נגד קיין וטוטנהאם. טעה גם בסרביה | Adam Davy – Pool/Getty Images

הירוקים הגיעו למחנה האימונים ללא מגן שמאלי טבעי, מאחר שסאן מנחם ויהב גורפינקל היו במסגרת הנבחרות וכך מצא את עצמו רז מאיר משחק במשך מחצית כמגן שמאלי ובמחצית השנייה גם כמגן ימני. לדקות זכה גם החלוץ גודסוואי דוניו, שאומנם היה פעלתן בדקות בהן שיחק, אך לא היה מדויק בנגיעה האחרונה.

מי שזכו למחמאות היו השוער עומרי גלזר והקשר יהב אל עביד, שנכנסו במחצית השנייה. בכל מקרה הירוקים ינסו להגביר את הקצב עם חזרתם לישראל בשבוע הבא, אז גם יצטרפו שאר שחקני נבחרת ישראל. במועדון שיבחו אתמול את עופרי ארד ונטע לביא שנכנסו במחצית השנייה במשחק של הנבחרת וגרמו לשינוי שהביא לניצחון ישראל בסלובקיה.

סאגה אחת שהעסיקה את המועדון זמן רב היא נסיון החתמתו של המגן טאלב טווואטחה ונראה שהפרשה הגיעה לסיומה. המגן נחת היום (חמישי) בישראל כדי לחתום רשמית בקבוצה. כפי שפרסמנו לפני יומיים, כל הפרטים בין המועדון לשחקן כבר סוכמו ולאחר שהחלים מקורונה (מה שמנע ממנו לשחק במדי הנבחרת), הוא ייפגש עם ראשי הירוקים כדי לחתום לשלוש שנים וירוויח 230 אלף יורו לעונה.

טאלב טוואטחה | Andrew Milligan/PA Images via Getty Images

כפי שפורסם לראשונה בספורט1, כבר עם מינויו של ברק בכר למאמן מכבי חיפה הבהיר המאמן כי טוואטחה נמצא בראש סדר עדיפויות והשיחות בין הצדדים אומנם ידעו עלויות וירידות, אך בתחילת השבוע הגיע הסיכום הרשמי כאשר גם הסיכום בין הירוקים ללודוגורץ הביא לכך שטוואטחה חוזר ללבוש ירוק.

בנוסף, בחיפה רוצים גם להחתים את הקשר מוחמד אבו פאני על חוזה חדש. כפי שפרסמנו לראשונה, הקשר קיבל הצעה לחתום על חמש שנים מעבר לחוזה של שנתיים נוספות. בשלב זה אבו פאני לא ממהר לחתום על חוזה חדש, על אף רצונו להשתדרג כלכלית. לאחרונה גם אור שחר נכנס לעובי הקורה וההערכה כי השחקן יסכים בסופו של דבר להאריך את חוזהו.

אבו פאני. שבוע מוצלח בנבחרת | ההתאחדות לכדורגל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי