ויטור סובל ממתיחה בלבד, אבוקסיס: "הליגה מתחילה לברוח"

הבלם הפורטוגלי, שהוחלף במחצית הראשונה ב-0:0 נגד כפ"ס, נבדק על ידי הצוות הרפואי והוסר חשש לפציעה ברצועה. המאמן המאכזב: "קשה לנו לעשות את המעבר מאירופה לליגה. איבדנו כמות של כדורים כמו בחמישה משחקים"

(גודל טקסט)

מצד אחד הפועל באר שבע מספקת משחקים אדירים במסגרת הליגה האירופית, אך מן העבר השני הדרומיים לא מצליחים לנצח במסגרת ליגת העל והערב (ראשון) הם רשמו את התיקו השלישי שלהם ברצף עם 0:0 מאכזב נגד הפועל כפר סבא, כאשר הבלם מיגל ויטור נפצע והוחלף עוד במחצית הראשונה.

לגבי ויטור, על פי בדיקה ראשונית שערך לו הצוות הרפואי, הפורטוגלי סובל ממתיחה בלבד בשריר הארבע ראשי. בהתחלה היה חשש שמדובר בפציעה מורכבת יותר, כיוון שבעבר סבל פעמיים מקרע ברצועה. לאחר שדידה על רגלו לעבר חדר ההלבשה. "זה לא היה נראה טוב, אבל לפי הערכה ראשונית הוא יהיה בסדר. מחר נערוך בדיקה מקיפה ונדע מה איתו" אמרו בבאר שבע.

"המעבר ביו אירופה לליגה הוא לא פשוט" אמר המאמן יוסי אבוקסיס לאחר המשחק. "ציפיתי ליותר במשחק הזה, אבל הליגה מתחילה לברוח לנו. במשחק הערב איבדנו הרבה כדורים, כמו בחמישה משחקים ביחד. היו לנו המון איבודים שטותיים וכמעט ספגנו בגלל זה לקראת הסיום".

מיגל ויטור. הוסר החשש מפגיעה ברצועה | ברני ארדוב

מאמן הפועל ב"ש הוסיף: "אני חושב שהתחלנו את המשחק טוב, אבל אחרי רבע שעה בערך איבדנו סבלנות ובגלל זה גם איבדנו את הסדר במשחק. אני מאוכזב. חושב בליגה הזו קשה לנצח כל קבוצה, בטח שזה בלי קהל ובלי ביתיות. עלינו בהרכב חזק, במשחק רביעי שלנו בתוך 12 ימים וזה הורגש".

"אנחנו לא מצליחים לעשות את המעבר הזה. למשחקים באירופה כל אחד בא באקסטרה טירוף, צריך לדעת לעשות את זה כי הליגה בורחת ואנחנו עם תיקו ועוד תיקו. צריך להשיג יותר". על הפציעה של ויטור אמר הוסיף המאמן: "מתסכל מאוד, ידענו ששחקנים שמשחקים את כל המשחקים האלה ומיגל במיוחד זו סכנה. לצערי זה קרה היום".

"רצינו לשחק בהרכב החזק ביותר, זה ההימור ואלה הסכנות כשיש אירופה וליגה. כשאתה עושה רענון יותר מדי זה נראה לא טוב, כשאתה עם הרכב חזק אז יש פציעות. טוב שזה לא ברך אלא בשריר, זה בטח ייקח כמה שבועות אבל נחכה לו".

אבוקסיס. "זה מתסכל מאוד" | דני מרון

מן העבר השני, עמיר תורג'מן, שדווח כי הוא עשוי לאבד את תפקידו בכפ"ס, היה מאוכזב מאוד בסיום: " "במילה אחת – פראיירים. עשינו עבודה מצוינת, גם בהגנה, וגם הגענו למצבים טובים מאוד. זה קרה לנו גם השבוע וגם בשבוע שעבר. חבל מאוד, אני מאוכזב מאוד מהסיום שלנו, הגרוש ללירה, הרגל המסיימת.

"השחקנים עבדו בלי יוצא מהכלל, באנו כמו שצריך, כולם עבדו, ככה אני אוהב את הקבוצה שלי. יש פה תהליך, בכדורגל הישראלי צריך לתת טיפה כבוד ולהיות סבלניים, כי אנשים עובדים קשה. כולם צריכים לדעת להוריד את הלהבות, כי זה לא נותן שום דבר מהלחץ".

שחקני הפועל כפר סבא מאוכזבים | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי