בכפ"ס מרוצים: "היינו צריכים לנצח, אבל הרווחנו דברים טובים"

בשרון לא לקחו קשה את התיקו מול ב"ש. תורג'מן יישאר בתפקיד לפחות עד סכנין, מחמאות לאפריאט ולדנינו. הקבוצה תערוך משחק אימון מול בית"ר ירושלים בשישי. דנינו: "היינו שווים יותר מנקודה"

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

אין ספק שלפני המשחק מול הפועל באר שבע ולנוכח השבוע הלא פשוט שעבר על הקבוצה, בהפועל כפר סבא היו קונים נקודה בטדי מול הקבוצה מבירת הנגב, אלא שדווקא בסיום המשחק, הקבוצה של עמיר תורג'מן היא זו שיכולה לראות את עצמה מאוכזבת.

הירוקים הגיעו לשני מצבי הבקעה בטוחים של אור דסה ובן רייכרט ועוד מספר חצאי מצבים, אך למרות שלא השכילו לנצח, בחרו לקחת את הצד החיובי: "היינו צריכים לנצח אבל לא נהיה חזירים. הרווחנו המון דברים חיוביים מהמשחק הזה. ראינו קבוצה טובה", אמרו במועדון.

לעיקר המחמאות זכו יהב אפריאט אשר קיבל את הקרדיט במקומו של עומר פדידה המורחק והמשיך את היכולת הטובה מהמחצית השנייה מול מכבי נתניה כשסידר מצב לכיבוש במסירת אומן לאור דסה, כשגם עומר דנינו ששיחק כמגן ימני (לא עמדתו הטבעית) היה מהבולטים. עוד שחקן שזכה למחמאות היה רז כהן, שחזר לקבל דקות משמעותיות לאחר זמן רב והצליח להקשות על ז'וסואה.

ז'וסואה, יהב אפריאט | ברני ארדוב

התיקו אמש והמשחק הטוב שהציגו חניכיו, ישאיר את עמיר תורג'מן שהכין את קבוצתו בצורה טובה בתפקיד, לפחות עד המשחק מול בני סכנין לאחר הפגרה, כאשר בימים האחרונים, בכפר סבא לקחו מעט צעד אחורה בנוגע להחלפת המאמן, כאשר למרות שניתן להגדיר את מעמדו כלא יציב, אמש הוא זכה למספר נקודות זכות.

"תחושות קצת טובות וקצת פחות. היינו שווים יותר מנקודה במשחק הזה, אבל זו בכל זאת קבוצה טובה ואיכותית כמו הפועל באר שבע" סיכם בסיום אחד המצטיינים, עומר דנינו. "רצינו לשמור על שער נקי שזו המטרה הראשונית שלנו ועשינו את זה טוב".

סיכום העונה עד עכשיו: "אנחנו מתקדמים משבוע לשבוע ומאימון לאימון. יש לנו קבוצה צעירה ומאוד מוכשרת והרבה זרים וישראלים טובים. אנחנו עדיין לומדים להכיר אחד את השני ונקווה לטפס בטבלה למעלה כמה שיותר".

עמיר תורג'מן | ברני ארדוב

על הצבתו כמגן ימני: "נכון שמגן ימני זו לא העמדה הטבעית שלי, אבל שיחקתי הרבה בקריירה כמגן ימני. אשחק איפה שיקראו לי ואני מקווה להמשיך לעשות עבודה טובה".

כעת, כפר סבא תצא לפגרת הנבחרות אך כבר ביום שישי הקרוב תערוך משחק אימון מול בית"ר ירושלים בשפיים, שם הקבוצה מהבירה תערוך מחנה אימון קצר. בכפ"ס מקווים כי עד המשחק הבא מול סכנין, יחזרו לסגל טריקו גטהון וטום שלח, שנעדרו בשני המשחקים האחרונים, כאשר עומר פדידה ישוב מהרחקה.

עומר פדידה
עומר פדידה | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי