מקורב לעסקה: הוקפא המו"מ בין בית"ר למשקיעים מאיחוד האמירויות

בשלב זה לא חלה התקדמות במגעים שעשויים להתחדש בעתיד. הערכה: רק מכבי חיפה תזכה לתמיכה משמעותית. איינבינדר במכתב למועדון: "רוצה לחזור למסגרת האימונים". במועדון לא לוחצים על ורדסקה לשוב

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים הודיעה לאחרונה כי משה חוגג אמור להמריא לאבו דאבי על מנת לקדם משא ומתן מול משקיעים פוטנציאלים. מקורבים למועדון טענו אז כי משה חוגג ימשיך לאחוז בשליטה על המועדון אולם המשקיעים מאיחוד האמירויות מעוניינים להיכנס כמשקיעים ואולי אף לסייע בבניית מתחם האימונים בתמיכה תקציבית ואף בקידום משחק אימון בין בית"ר לקבוצה בכירה באמירויות.

אלא שמאז ההודעה, כך מתברר, לא חלה התקדמות בין הצדדים לרכישת אחוזים מהמועדון. למרות שהשיחות נמשכו, חוגג טרם המריא לאימרויות. כפי שפרסמנו לאחרונה, מקורב לעסקה טוען שלא חלה התקדמות עם חוגג וכי מכבי חיפה היא הקבוצה הישראלית היחידה שתקבל תמיכה. בסביבתו של חוגג סיפרו בשבוע שעבר כי המגעים דווקא נמשכים. "יכול להיות שבעתיד יתפתח משהו, יכול להיות שחוגג יגיע לפגישה, אבל כרגע – אין שום סיכום על השקעה בבית"ר ירושלים", אמר לספורט1 מקורב לעסקה.

נכון לעכשיו בקבוצה מהבירה קיבלו תמיכה של שמונה מיליון שקל מהאוצר, זאת בניגוד להערכה הראשונית שהתבססה על עשרה מיליון. בעקבות כך, במועדון לוחצים את דיוגו ורדסקה להגיע להסכם פשרה ומנסים להתנער מהחוזה של דן איינבינדר. הקשר, באמצעות פרקליטו עו"ד רועי רוזן, כתב במכתב הראשוני ששלח למועדון כי הוא מבקש "לחזור למסגרת האימונים ולא להישאר כחודשיים ללא מסגרת". כזכור, אתמול התברר כי הקשר שכר את שירותיהם של מאמן הכושר בהפועל באר שבע, אודי בן שמחון, ומאמן הכושר של בית"ר לשעבר רוני הלל, כדי לשמור על כושר באופן אישי.

דן איינבינדר
דן איינבינדר | דני מרון

בהמשך לפרסום אתמול, לפיו הבלם הפורטוגלי דיוגו ורדסקה שוב הודיע על פציעה ולא לוקח חלק פעיל בכל אימוני המחנה בשפיים, במועדון לא לוחצים עליו לחזור. בהנהלה רוצים להגיע איתו להסדר כדי שיעזוב לפני ינואר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי