ביקורת בבית"ר: "השוער הטוב בליגה שוב לא נספר בנבחרת. תמוה"

איתמר ניצן | ההתאחדות לכדורגל

בירושלים לא אהבו את הבחירה של רוטנשטיינר, שצפוי להשאיר את ניצן על הספסל נגד צ'כיה לטובת מרציאנו. הצוות המקצועי מוריד עומסים מאוחנה, במועדון לוקחים את דגו כפרוייקט

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

אחרי שסיימה את מחנה האימונים בשפיים, בית"ר ירושלים ממשיכה להתכונן לקראת צמד המשחקים שלאחר הפגרה: הקבוצה תארח את מכבי נתניה ביום ראשון הבא ואת מכבי פתח תקוה שלושה ימים אחר כך.

הפגרה באה בצל משחקי הנבחרות ומי ששוהים בצ'כיה הם השוער איתמר ניצן והבלם אוראל דגני. ניצן היה אמור לפתוח במשחק הידידות מול נורבגיה, כך שרוטנשטיינר היה אמור לקבל החלטה מי יפתח הערב על בסיס משחק הידידות.

אתמול תורגל אופיר מרציאנו בשער ובבית"ר היה מי שביקר את ההחלטה. "השוער הכי טוב בליגה שוב לא מקבל הזדמנות ושוב לא נספר בנבחרת, כשהוא מתמודד עם שני שוערים: אחד בלי קבוצה, כולם זוכרים מה קרה עם השני במשחקים האחרונים", אמרו במועדון. "אם איתמר אכן לא יפתח, זה תמוה מאוד".

ניצן באימון הנבחרת. "השוער הכי טוב בליגה" | באדיבות ההתאחדות לכדורגל

בנושא אחר: במועדון הסבירו כי מיכאל אוחנה זקוק למנוחה ולכן הוא לא שותף במשחק מול הפועל כפר סבא. בצוות המקצועי החליטו להוריד עומס לקשר, לאחר שהתברר כי הוא סבל מרגישות במפשעה. "זה לא נכון לסכן אותו. עדיף שינוח ויחזור לאחר הפגרה", אמרו.

דיוגו ורדסקה ממשיך להיעדר מהאימונים ובסביבתו טוענים כי הוא עדיין פצוע. הצוות הרפואי ערך שיחה עם הבלם, בעקבות טענות לרגישות בשריר הירך האחורי ובאזור המפשעה והודיע לצוות המקצועי כי הוא לא יכול להתאמן. אור זהבי לא יהיה כשיר למשחק מול נתניה ובכל מקרה, הוא לא אמור להיות בסגל למשחקים רשמיים עד שלא יחתום על חוזה.

השיחות עם אבי נימני, סוכנו של זהבי, יימשכו השבוע והמטרה היא להגיע לפשרה שתוביל לחתימה לשנתיים. זהבי התבקש לקצץ כמעט מחצית משכרו, זאת בהשוואה לחוזהו המקורי שלפיו היה אמור להפוך בעונה הבאה, לו האופציה הייתה ממומשת – לאחד המשתכרים הגבוהים בקבוצה.

אור זהבי
אור זהבי | אריאל שלום

במועדון מנסים לתת יותר דקות לחלוץ דוד דגו, אבל הבהירו לו לאחרונה כי עליו לשמור על אורח חיים ספורטיבי. מתברר כי על פי הבדיקות שביצעה, בית"ר קיבלה חוות דעת לפיה אחוזי השומן של השחקן גבוהים.

לאחר שיחה שנערכה בעניין, דגו לקח את העניינים ברצינות והוריד ברמת השומן. "יש לילד הזה המון פוטנציאל", אמרו בבית"ר. "הוא יצטרך להוכיח בכל דקה שהוא על המגרש שזה מגיע לו. יש העונה חלוצים כמו עטר, פלייטר שיחזור בקרוב ושועה – כך שכל דקה שהוא מקבל אמורה לעזור לו".

אנטואן קונטה, שאמור לעזוב בינואר, סובל מכאבים בברך וקיבל מנוחה כדי שיהיה כשיר למשחק מול נתניה. במועדון הבהירו כי שלום אדרי לא נפצע במחנה, אלא הוחלף מול בני יהודה בגלל שספג מכה יבשה. "הוא הגיע למחנה בעיקר כדי להיות חלק מהקבוצה, אבל ידע מראש כי הוא לא ישחק", אמרו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי