בשורות טובות ללוזון: אינברום ערך אימון מלא

שחקן ההתקפה הפתיע וצפוי לשחק מול הפועל תל אביב (שבת, 14:45, שידור ישיר בספורט2). גם בר עשוי לחזור כבר בשבוע הבא. חסן חתם רשמית. וגם: עסקת גרייס לאודינזה

(גודל טקסט)

בשורות טובות למכבי פתח תקווה: שחקן ההתקפה אור אינברום שסבל מקרע בשריר הירך האחורי, הצליח להשלים אמש אימון מלא ועשוי להיכלל בסגל למשחק בשבת מול הפועל תל אביב (14:45, שידור ישיר בספורט2).

תחילה, ההערכה הייתה שאינברום יזדקק לעוד שבועיים של מנוחה, אך הוא הפתיע גם את הצוות המקצועי כשגם ארד בר, שלא שיחק למעלה מחודשיים ערך אימון כמעט מלא ועשוי להשתלב בסגל כבר באמצע השבוע הבא מול בית"ר ירושלים.

אמש חתם רשמית בקבוצה הקשר עלאא אלדין חסן, שהתאמן לפני מספר חודשים במכבי חיפה כנבחן והרשים את המאמן גיא לוזון באימוניו בשבועות האחרונים בפתח תקווה. החתמתו מתאפשרת בשל העובדה כי מדובר בשחקן חופשי.

לאחר הפרסום בספורט1 על התעניינותה של אודינזה האיטלקית בשוער מחלקת הנוער ניתאי גרייס, בפתח תקווה דורשים על השוער סכום המוערך ב-160 אלף יורו על פי מנגנוני ההשבחה, כשבכל אופן, המכשול העיקרי הוא בנוגע לאשרת העבודה כאשר למרות רצונו של השוער לעבור לאיטליה ורצונה של אודינזה, במדיה הוא גם מתאמן בתקופה האחרונה, העסקה רחוקה מסיכום.

עשוי להשתלב מול בית"ר ירושלים. ארד בר | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי