בהפועל באר שבע הודו: "הקבוצה במשבר"

לקראת ההמראה לצ'כיה: ספורי, אגודלו ואקולטסה נשארים בארץ. השחקנים מבינים אחרי ה-2:2 נגד הפועל חיפה: "ביכולת הזאת, הפלייאוף העליון בסכנה". ז'וסואה שלח הודעה לעמית ביטון ויתנצל פומבית רק לפני הטיסה

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

נתחיל מהסוף. הפועל באר שבע תמריא היום (שלישי) לצ'כיה לקראת המשחק מול סלביה פראג ביום חמישי (החל מ-21:55, ישיר בספורט2) וגם ז'וסואה ימריא איתה למשחק, למרות שהוא טרם התנצל פומבית על התקרית עם עמית ביטון.

הדבר הכי קרוב להתנצלות עד האימון שייערך היום בבית וגן, היה יוזמה של הקשר ששלח לבלם הודעה לפיה הוא רוצה לדבר. כך או כך, היום צפוי הפורטוגלי להתנצל בפני כל השחקנים כדי לסיים סופית עם הסאגה. ההתלבטות היחידה של אבוקסיס היא האם לפתוח איתו בהרכב, אך ההחלטה תתקבל ככל הנראה רק לאחר האימון שתערוך הקבוצה על אדמת צ'כיה. ביטון, אגב, לא יגיע לאימון בבית וגן או למלון בירושלים בו תשהה הקבוצה עד היציאה לשדה התעופה ולא ייצא למשחק, לאחר שנשלח לטיפולים. גם רמזי ספורי לא צפוי להמריא משום שהוא עדיין פצוע וכמובן שהפצועים מיגל ויטור וג'ונתן אגודלו יישארו בארץ.

ועכשיו למשחק שהיה אתמול, מפגש נוסף בו הפועל באר שבע לא הצליחה לנצח ונפרדה ב-2:2 בלבד נגד הפועל חיפה, משני שערים של האקסים – חנן ממן וקייס גאנם. אבוקסיס שינה אתמול מערך אחרי לא מעט לבטים ושיחק עם שני בלמים, אבל ייתכן שבהמשך עוד ישנה את השיטה. המאמן יודע שבצל הדיבורים סביב מינויו רוטנשטיינר לקדנציה נוספת בנבחרת, התקופה האחרונה לא מסייעת לו, אם כי הוא עדיין המאמן הישראלי המוביל במירוץ. יחד עם זאת, אם לא יקבל את המשרה הלאומית הוא צפוי לחתום לשנתיים אצל האדומים, לאחר שהביא אותם לשלב הבתים.

התקופה האחרונה לא מסייעת. אבוקסיס | דני מרון

אחרי משחק ליגה שישי ללא ניצחון, בבאר שבע מבינים שהפסד לבית"ר ירושלים, שבעצמה נמצאת בצרות, יעמיק את הבלאגן בקבוצה. "עד היום לא דיברנו על זה, אבל אין ספק שהקבוצה במשבר. אחרי המשחק מול סלביה פראג חשבנו שהקבוצה יכולה לשחזר את העונה החלומית מאירופה ואולי להמשיך להתחרות על כרטיס לאירופה. כרגע זה נראה רחוק מאוד. נקווה שאולי במשחקים הבאים נוכל לייצר משהו כי ביכולת הזאת גם בפלייאוף העליון בסכנה", הודו שחקנים בסיום.

ויש גם נקודות אור מהמשחק: השער של איתמר שבירו משמח מאוד את הצוות הניהולי והמקצועי, שהשקיע לא מעט בשחקן בתקופה שבה חלוצים בכירים ממנו, לפחות על הנייר, נמצאים בסגל. רותם חטואל שהוחתם לשלוש שנים הוכיח גם הוא אתמול שאולי אבוקסיס יכול להתנחם בצעירים שגדלים אצלו, כולל תומר יוספי שמתקדם.

שבירו. נקודת אור | דני מרון

ויש עוד נקודה אחת שצריך לשים אליה לב: השער שהבקיע אתמול קייס גאנם, היה עבורו סגירת מעגל. רק לאחרונה הוחלט בבאר שבע לסיים את ההתקשרות עימו. השחקן עזב, בבאר שבע שמעו כי הוא נפגע ברצועה הצולבת והבינו שהסיפור של גאנם העונה תם. השחקן חזר למרות הקביעה הרפואית ואתמול הוא כבש מול האקסית בלי לחגוג, למרות שלאחרונה סיפר בראיון על האכזבה שלו מהמועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי