כפר סבא גיששה אצל אלישע לוי, תורג'מן יפוטר לפני שבת?

לאחר ה-1:1 נגד חדרה, בקבוצה פנו למי שהדריך את נבחרת ישראל בעבר, כשיצחק שום יצטרך להחליט האם להיפרד מהמאמן הנוכחי לפני המשחק מול אשדוד. "זה לא כדורגל מה שאנחנו משחקים, היה קשה לצפייה", אמרו במועדון

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

אכזבה גדולה בהפועל כפר סבא לאחר ה-1:1 אתמול (ראשון) מול הפועל חדרה. במועדון דיברו על הרצון להתחיל את סדרת המשחקים נגד יריבות "מהליגה שלהם" ברגל ימין, אך בפועל הקבוצה הציגה משחק חלש ורק אודות להרחקה של אחד משחקני היריבה ובעיטת פנדל מוצלחת, יצאה עם נקודה מהמשחק. "זה פספוס. אנחנו פראיירים שלא ניצחנו משחק כזה. זה לא כדורגל מה שאנחנו משחקים, זה היה קשה לצפייה", אמר גורם במועדון.

כעת, משפחת שום צריכה לקבל החלטה האם המאמן עמיר תורג'מן יעמוד על הקווים גם במשחק נגד מ.ס אשדוד בשבת, כאשר בינתיים, בהפועל כפר סבא לא מבזבזים זמן. גורמים בסביבת המועדון סיפרו לספורט1 כי כבר נעשו גישושים ראשוניים אצל אלישע לוי. כזכור, כבר בשבוע שעבר פרסמנו לראשונה כי מאמן נבחרת ישראל לשעבר מועמד להחליף את תורג'מן, אם וכאשר האחרון יפוטר.

הקשר ג'ורג' פוצ'יבה אמר לאחר המשחק: "אנחנו קצת מאוכזבים. הייתה לנו הזדמנות לקחת נקודות מהמשחק הזה. שיחקנו מול עשרה שחקנים במשך כמעט 40 דקות והיינו צריכים לנצל את זה. היו לנו כמה הזדמנויות והיינו יכולים להוציא יותר. אנחנו צריכים להמשיך לעבוד ולחבר את החלקים בקבוצה ולהיות יותר מסונכרנים כדי להשיג את המטרות. זה מה שיעזור לנו לנצח משחקים".

תורג'מן. ישרוד עוד מחזור בתפקיד? | ברני ארדוב
עוד באותו נושא: אלישע לוי, עמיר תורג'מן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי