למרות השיחה עם אלישע לוי: תורג'מן ימשיך לפחות למשחק הקרוב

בהפועל כפר סבא אישרו שדנו עם אקס בני יהודה, אך במועדון החליטו שהמאמן הנוכחי ייאמן נגד מ.ס אשדוד בשבת ואולי גם נגד הפועל חיפה. גורם: "השחקנים מאכזבים, יש להם אחריות". המאמן באסיפה: "לא מתרגש מהלחץ"

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

בהפועל כפר סבא שבו אמש (שני) לאימונים, כשברקע שוב מרחפת סוגיית מעמדו של המאמן עמיר תורג'מן. כפי שפרסמנו בספורט1, במועדון מהשרון כבר גיששו עם מאמן נבחרת ישראל בעבר, אלישע לוי כשאתמול אישרו בסביבת המועדון שאף נערכה גם שיחה עם המאמן בן ה-63 שסומן כמועמד המוביל במידה שיחולו שינויים.

ולמרות זאת, ולא בפעם הראשונה, בכפר סבא שוב החליטו להמשיך עם תורג'מן, לפחות למחזור וככל הנראה אף לשני המשחקים הקרובים – נגד מ.ס אשדוד בשבת ומול הפועל חיפה, כאשר מתחת לפני השטח במועדון מפנים כעת את הביקורת הנוקבת גם לשחקנים.

"ציפינו לנצח את חדרה ואנחנו מאוכזבים, אבל הגיע הזמן שגם השחקנים יישאו בביקורת. יש פה לא מעט שחקנים שציפו מהם והם מאכזבים. גם להם יש אחריות", אמר גורם במועדון.

שחקני הפועל כפר סבא. במועדון מפנים גם כלפיהם אצבע מאשימה | ברני ארדוב

בינתיים, תורג'מן עצמו כינס את השחקנים אתמול באימון הבוקר אתמול וערך איתם שיחה בה גם התייחס למצב: "אני לא מתרגש מהלחץ. רצינו לנצח את חדרה, אבל גם אם לא ניצחנו, לפחות הוספנו עוד נקודה בדרך. יש עונה ארוכה ויש לנו לא מעט משחקים מול קבוצות מהרמה שלנו עכשיו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי