"בהפועל ת"א חשבו שאם הם מזוהים עם השמאל, השייח' יקנה אותם"

בבית"ר עדיין לא נרגעו מהניסיון לבצע מחטף. וגם: על חלוקת הסמכויות בין אוחנה למוחמד ח'ליפה, המגעים עם חברות תעופה ונדל"ן והאופן בו תתבצע העברת הכספים לחוגג

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים בכוננות לקראת האימון ביום שישי. האוהדים שמזוהים כ"רוב הדומם" או כ"קהל השפוי" איגדו הלילה ארגוני אוהדים קטנים לצורך הגעה לאימונים וב'לה פמיליה' לא מתכוונים לשבת בשקט. "יהיו פעולות משני הצדדים, המשטרה חייבת להתערב", אמרו בבית"ר, שם מנסים לקבוע פגישה עם המשטרה לפני האימון.

כתובות הנאצה אתמול (שלישי) בטדי, בהם קיללו את השייח' בן ח'ליפה ועקצו את משה חוגג, כך על פי ההערכות, הן רק יריית הפתיחה של 'לה פמיליה' בנוגע למאבק שלהם. הלילה, שוחח השייח' חליפה עם אוהדי בית"ר מהמחנה השני ושמע מהם כי הם מחכים להגעתו לישראל. "זה מחמם את הלב", אמר לחוגג. "יש לכם קהל גדול כל כך, למה תמיד מראים את הצד השני?". השייח' אף הזמין חלק מהאוהדים להתארח בדובאי.

במועדון עדיין לא נרגעו מהעובדה שהפועל תל אביב ניסתה לטרפד את העסקה, כפי שנחשף באתר ספורט1. גורם במועדון סיפר: "בשעות האחרונות של המשא ומתן הייתה פניה למתווך שלנו, נאום כהן. כנראה שמישהו בהפועל חשב שאם הפועל מזוהה עם השמאל, הוא יבוא ויקנה אותם. אם הם היו מבינים כמה השייח' היה נעול על קבוצה מירושלים, הם לא היו פונים אליו".

חמד בן ח'ליפה עם משה חוגג | בית"ר ירושלים

על פי מקורבים לעסקה, הכסף הראשון שיתקבל מהמכירה יעבור ראשית לחוגג ולא למועדון, כך שזה יבטיח את קבלת סכום ההשקעה שלו, שנע בין 100-120 מיליון שקל. שאר הכסף יעבור בתשלומים מדי עונה, אולם ייתכן שבשנה הראשונה יעבור סכום גבוה יותר, של כמה עשרות מיליוני שקלים, לפיתוח התשתיות ורכישת בית וגן מידי מאיר פניג'ל ושותפיו. עוד סוכם, כי השייח' מוחמד בן ח'ליפה, בנו של חמד, יגיע לארץ וייפגש עם אלי אוחנה על מנת ליישר קו לקראת חלוקת הסמכויות בניהם. בשלב הראשון, אוחנה יהיה מעורב מקצועית אבל נושא ההרכב ייקבע רק על ידי המאמנים, כשח'ליפה הבן יהיה החותמת האחרונה. הוא יגיע לארץ לעיתים רחוקות ויהיו פעיל בעיקר באמצעים דיגיטליים.

כפי שפורסם כאן, שתי חברות התעופה הגדולות באיחוד וכן חברת נדל"ן מקומית עשויות להצטרף בקרוב בסכום השקעה של עשרות מיליוני יורו. השייח' בן ח'ליפה הזכיר במהלך מסיבת העיתונאים אתמול של שחטאר דונייצק כדוגמה לרכישת שחקנים צעירים ופיתוחם. כך למשל, בעבר התעניינה בית"ר בליאל עבדה ממכבי פתח תקוה וגם מנור סולומון עורר עניין לפני מכירתו לחו"ל. במועדון לא פוסלים אפשרות לרכוש שחקנים מקבוצות אחרות בארץ, דוגמת עבדה, במטרה להשביח אותם ולמכור במחיר גבוה יותר. יחד עם זאת, ברור כי משא ומתן מול אבי לוזון ומכבי פתח תקוה בנוגע לשחקנים צעירים לא יהיה פשוט.

במישור המקצועי: לקראת המשחק מול סכנין, שנדחה ליום שני, הקבוצה ערכה אתמול משחק אימון מול הנוער וניצחה 7:1. חלאופילו פלייטר כבש ובישל צמד ונראה בכושר מצוין. הוא יהיה בסגל למשחק הקרוב ואפילו נבחנת אפשרות שיפתח בהרכב. "חייבים לעשות שינוי", אמרו אתמול בבית"ר. "היו נקודות טובות במשחק האחרון מול באר שבע, אבל אסור להסתכל על זה רק בצורה הזאת. הקבוצה קרובה מדי לקו האדום".

חלאופילו פלייטר האסלביינק | בית"ר ירושלים, האתר הרשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי