רשימת הרכש של קלינגר לינואר: ורמוט, איינבינדר ושהר

לאחר עוד הפסד ומשחק ללא שער, הנהלת הפועל ת"א הבטיחה לחזק משמעותית את הסגל ולהעניק את הסמכויות המקצועיות למאמן. הולם ייבחן, קוטליה, הרשקוביץ וזיקרי בדרך החוצה. וגם: תגובתו של אלטמן לביקורת של קלינגר

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב הציגה אמש (שני) בסמי עופר את אחד המשחקים הכי טובים שלה העונה דווקא מול מכבי חיפה המוליכה, אבל לצערו של המאמן ניר קלינגר המגמה השלילית לא נפסקה עם משחק שישי ברציפות ללא שער זכות והפסד 1:0, אשר הותיר את האדומים במקום האחרון בטבלה עם שש נקודות ב-10 מחזורים.

במועדון מבינים שהדרך היחידה לברוח מהתחתית הבוערת היא רק באמצעות חיזוק משמעותי עם פתיחת חלון ההעברות ב-10 בינואר ובעלי המועדון שוחחו עם קלינגר והבטיחו לו להוביל את הרכש במהלך השבועות הקרובים, כאשר התוכנית היא לצרף בין שלושה לארבעה שחקנים המוגדרים כ"שוברי שוויון".

השמות שעל הפרק בשלב זה הם דן איינבינדר, בן שהר ואפילו גילי ורמוט. קשר בית"ר ירושלים חוזר על ידי קלינגר כבר בתום החלון הנוכחי ובימים אלה נמצא בהליך בוררות מול בית"ר ירושלים, ששחררה אותו באופן חד צדדי ובמועדון האדום מאמינים כי ההליך יסתיים במהלך ינואר הקרוב. גם החלוץ השבדי הצעיר סמואל הולם הוצע למועדון ויגיע להתרשמות, ואם ירשים את קלינגר עשוי להצטרף רשמית ויוכל להתאזרח כחלק מחוק השבות.

דן איינבינדר
דן איינבינדר | אריאל שלום

בנושא שהר נראה כי לא תהיה בעיה לקבוצתו אפואל ניקוסיה לוותר עליו, אך דרישותיו הכספיות הגבוהות והצורך בהסכמה של הפועל באר שבע לשלם כמחצית משכרו עלולות להוות מכשול. שם נוסף שהוצע הוא האקס גילי ורמוט, שלא מצא קבוצה מאז עזב את הפועל חיפה בסיום העונה החולפת.

אגב, אתמול גיל יצחק שחתם לפני יומיים בהפועל תל אביב, ערך את הופעת הבכורה שלו באדום כחודש אחרי שהחל להתאמן עם הקבוצה. הסיבה לחתימה המאוחרת נבעה בעקבות רשת הביטחון הממשלתית המחייבת שחרור שחקנים לפני צירופם של חדשים והאדומים הצליחו להוציא את המהלך לפועל לאור פיטוריו של נציג הבעלים, משה סיני.

גילי ורמוט
יחזור לאקסית? גילי ורמוט | אודי ציטיאט

מי שעוד צפוי לעזוב בקרוב את מתחם חודורוב הוא הקשר הפנמי ארמנדו קופר, שהספיק לקבל הודעה מקלינגר כי אינו בתוכניות המקצועיות להמשך העונה וכן החלוץ הגיאורגי לבאן קוטליה, גם לו נודע על סיום דרכו דרך סוכנו, עדן הרשקוביץ וגם שמו של רועי זיקרי עלה בנוסף.  במועדון אף שוקלים להעביר שחקנים נוספים במועדון להשאלה על מנת שיצברו ניסיון ושכרם יחסך. יש לציין כי בחודש ינואר ימשכו הבוררויות מול מאור בוזגלו, ניסו אביטן ושחקנים נוספים כשפסיקת הבוררים עשויה להשפיע על התקציב.

בחזרה לנושא המקצועי. אתמול לא נכללו בסגל אדי גוטליב ודני גרופר הפצועים. הבלם ביקש לשחק עם זריקה אבל נדחה על ידי הצוות המקצועי, במטרה לא להחמיר עם פציעתו. מסתמן כי השניים יהיו כשירים למשחק הבית הקרוב באצטדיון בלומפילד מול הפועל באר שבע.

במשחק מול מכבי חיפה, קלינגר העלה לסגל מספר שחקני נוער ונתן לכישרון עומר סניור בן ה-17 להוכיח את עצמו. מי שסיים את המשחק באכזבה גדולה היה הבלם הדרום אפריקאי סיאנדה קולו, שהחל את המהלך שהוביל לשער הניצחון של ניקיטה רוקאביצה, בעקבות מסירה חסרת אחריות. במהלך האימונים ובתדרוך הווידאו קלינגר ביקש ממנו אישית להתנהל בצורה חכמה ולהימנע מסיכונים מיותרים.

עומר סניור, חוסה רודריגס | לילך וייס

ניר קלינגר אמר לאחר המשחק: "המצב כואב ואנחנו בעונת הישרדות. קשה להישאר בליגה בעונה חסרת תקציב. הפועל תל אביב מועדון גדול, אימפריה וכך צריכה להיות".

הקפטן עומרי אלטמן שנשאל על האמירה של ניר קלינגר כי כתפיו אינן רחבות לשאת לבדו את הקבוצה אמר: "הכתפיים שלי מאוד רחבות ואני מרגיש בסדר ומקבל עזרה מהחברים שלי בקבוצה. אנחנו מגיעים להזדמנויות אבל הכדור לא נכנס וזה מבאס. לא רוצים להיות במאבקי הירידה , אבל אי אפשר לנצח בלי להבקיע. אני מאמין שהכדור יכנס וישנה מומנטום".

על הבעיטה החופשית הנפלאה שנעצרה על ידי ג'וש כהן: "ראיתי את הכדור נכנס לרשת, כול הכבוד לכהן, הוא שוער מצוין".

עומרי אלטמן | לילך וייס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי