מימון מהשייח'? בית"ר בונה על שחרור שחקנים כדי להתחזק

במועדון רוצים לסגור את עזיבת ורדסקה ואיינבינדר כדי לפנות מקום בתקציב ומאמינים: המכירה תאושר תוך שבועיים ותסייע בהבאת שניים או שלושה שחקנים. בבירה עדיין מתעקשים על האקסים ממכבי ת"א או חלוץ מאשדוד

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

במהלך השבוע העירו סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה שוב ושוב לשחקני ההתקפה שלהם. אם עד השבוע שעבר הם הלינו על כניסה לא נכונה לעומק ועל תנועה ללא כדור, ההרכב החדש שלהם יצר איזון מסוים, אבל פחות מצבים בהתקפה. "לא רוצים שברחבה תהיה יותר מנגיעה אחת. שחקו במסירות קצרות, תפסיקו עם הדריבל", אמרו להם. אלא שב-0:0 הביתי נגד מכבי תל אביב אתמול (שני), בית"ר ירושלים כמעט לא הגיעה לרחבה או בעטה למסגרת במחצית הראשונה. אבל יש גם נקודת אור מהמשחק והוא משחק ההגנה. "ככה אנחנו רוצים שתעמדו מבחינת משחק ההגנה. הייתה צפיפות, אגרסיביות", נאמר אתמול לשחקנים בסיום.

השינוי המרכזי בשני המשחקים האחרונים היה החזרת אנטואן קונטה לעמדת המגן הימני. המאמנים לא מסתפקים בקאדר הנוכחי בהגנה ורוצים בלם נוסף, שיתחרה עם אור זהבי וטל בן חיים על המקום לצד אוראל דגני. המימון יתבצע דרך שחרור של דיוגו ורדסקה, בתקווה שבית"ר תחסוך חלק משכרו. לפני שנסביר מדוע בית"ר זקוקה למימון הזה, נבהיר לגבי זהבי: בשל שביעות הרצון ממנו בשני המשחקים האחרונים, בית"ר תאיץ את המגעים עם הבלם, שנעצרו בשבועיים האחרונים אחרי שכבר היה קרוב לסיכום לשנתיים במועדון והתחרט. בבירה מציעים לזהבי חוזה לשנתיים ובימים הקרובים יגבירו את קצב המגעים כדי לסיים סופית את המשא ומתן עם סוכנו אבי נמני. "הוא היה סגור בחדרה ולא עזב כדי להישאר בבית"ר, אז הוא בטח לא יעזוב בקיץ", אמרו במועדון.

בחזרה לנושא המימון: כפי שפרסמנו כאן, לא תתבצע מהפכה בינואר. חוגג מתכוון להביא שניים או שלושה שחקנים לכל היותר, כאשר השייח' חמד בן ח'ליפה יעביר את הסכום הראשוני בינואר לטובת החזר השקעת הבעלים, לאחר שיעבור בוועדה להעברת זכויות (טרם כונסה, אך זה יקרה כנראה במהלך השבועיים הקרובים). ייתכן מאוד שחלק קטן מהתקציב יופנה לרכש, אבל בשלב שבו בית"ר מתכננת גם חיזוק משמעותי, גם השקעה במתקני אימון בנוער וגם החזרת ההשקעה, ברור שהמימון יצטרך להגיע בעזרת שחרור שחקנים. בבית"ר בונים גם על עזיבת דן איינבינדר, שתפנה מקום לרכישת שחקן נוסף. במועדון יקבלו בקרוב החלטה גם לגבי מתאוסיניו, שלא מתאושש מהפציעה.

אור זהבי
אור זהבי | אריאל שלום

עידן ורד הרשים גם אתמול ויחד עם איתמר ניצן נראה כי הוא אחד מנקודות האור בקבוצה גם העונה. למרות ההערות הבלתי פוסקות על איזון בחלק הקדמי, דראפיץ' וברדה רוצים לחזק את הקבוצה בשחקן התקפה. במהלך השבוע תתקיים שיחה נוספת בעניין. עומר אצילי קרוב למכבי חיפה, כך על פי מידע שקיבלה בית"ר ובמצב הנוכחי היא תפנה לשאר האופציות שהוזכרו קודם לכן. גם שגיב יחזקאל ודין דוד מאשדוד הוזכרו בהקשר הזה, אבל בית"ר תפנה רק אם ניתן יהיה לקיים משא ומתן עמם. מיכאל אוחנה עשוי לחזור לסגל מחרתיים, נגד הפועל כפר סבא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי