בחדרה זועמים על לידור כהן: "ברח לנו ברגע האחרון". איינבינדר יצטרף?

לידור כהן
לידור כהן | אריאל שלום

בשרון טענו כי החלוץ שהצטרף להפועל תל אביב היה אמור לחתום אצלהם: "הכל היה סגור". קשר בית"ר ירושלים ביקש זמן לשקול את ההצעה. במועדון מאושרים אחרי ה-1:2 החשוב על מכבי נתניה, מחמאות לאברמוב

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

ביום שישי האחרון, לקראת שבוע עם שלושה משחקים, אורן גולן הצהיר בפני שחקני הפועל חדרה שהוא מצפה לצבור לפחות ארבע נקודות מתוך התשע האפשריות. היועץ המקצועי ידע שהדבר יעזור לקבוצה להתבסס מעל הקו האדום, ואתמול (שלישי) המאמן והשחקנים עמדו במשימה כבר במשחק השני כאשר רשמו 1:2 ומהפך על מכבי נתניה.

צפו בתקציר ה-1:2 של הפועל חדרה על מכבי נתניה

"זה היה ניצחון גדול של אופי ושל ווינרים", אמרו בחדרה. "לא עשינו משחק גדול, אבל השחקנים היו מחויבים וזה הספיק לנו". מי ששוב זכה למחמאות היה גלעד אברמוב, שבניגוד למשחקים האחרונים, הפעם הקשר הצעיר פתח על הספסל, עלה לכר הדשא כמחליף וכבש את שער הניצחון. אברמוב עצמו אמר: "הניצחון היה מאוד חשוב ונותן לנו אוויר אבל עוד לא עשינו כלום".

מעבר לכך, במועדון מבינים שהקבוצה חייבת שדרוג והיו קרובים מאוד לצרף את לידור כהן. החלוץ קיבל בתחילת השבוע הצעה רשמית מהקבוצה, כמו גם מהפועל תל אביב (בה חתם לבסוף) ומקריית שמונה, אך לבסוף קיבל החלטה להצטרף לאדומים. בחדרה זעמו על השחקן, שלטענתם היה אמור לחתום כבר אתמול בצהריים: "הגשנו לו הצעה כספית גבוהה, הכל כבר היה סגור, אבל פתאום הוא ברח לנו".

מי שעשוי להצטרף להפועל חדרה הוא דן איינבינדר, שקיבל פניה מראשי מועדון וביקש זמן לשקול את ההצעה. כזכור, גם בחלון הקודם הביעה הקבוצה התעניינות בקשר, ששוחרר מבית"ר ירושלים, אך סירב להגיע. כעת, בחדרה סיפרו כי משה חוגג, בעלי בית"ר, הבטיח להם כי ישלים את שכרו של השחקן. כידוע, איינבינדר יגיש בשבוע הבא תביעה נגד בית"ר ירושלים באמצעות עורך הדינו רועי רוזן.

דן איינבינדר, אוהד אסולין | דני מרון

בנוסף, הצוות המקצועי יחל בשבוע הבא בחיפוש שחקנים זרים, שחלקם עשויים להצטרף בחלון ההעברות של ינואר אשר ייפתח בקרוב. עד אז תתקבל החלטה לגבי המשך דרכם של יא יא מלדג'ה ורודריגו בונגונגי. האחרון פתח בהרכב והשאיר רושם חיובי, ולכן בחדרה הבהירו שההחלטה תתקבל רק בעוד מספר שבועות.

ביום שבת מצפה לקבוצה מפגש מול הפועל חיפה (17:00, שידור ישיר בספורט1), ומי שעשוי לחזור להרכב דווקא מול האקסית הוא מקסים פלקושצ'נקו. הקשר התחמם אתמול נגד נתניה והיה אמור לקבל דקות, אך אחרי כיבוש השער השני הוחלט בחדרה לבצע חילוף הגנתי כדי לשמור את התוצאה, ועל כן המושאל ממכבי חיפה יחזור אל כר הדשא במשחק הבא.

מקסים פלקושצ'נקו | שלומי גבאי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי