בבני יהודה לא פוסלים: מינוי בונדר/בן עמי ובהמשך מאמן חדש

אחד מבין מגן העבר ומנהל מחלקת הנוער צפוי לעמוד על הקווים, אך אם קלינגר יסיים את דרכו בהפועל ת"א, אברמוב יפנה אליו. מורי זכה לשבחים על התנהלותו אחרי התבוסה והטעויות בחיפה, שיר צדק יצטרף?

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בני יהודה צריכה למנות מאמן חדש. החודש בו ניתן לערוך משחקים ללא איש בעל תעודת פרו על הספסל הסתיים, ומסתמן שדני בונדר ימונה למאמן הקבוצה. מגן העבר נמצא כעת במהלך קורס הפרו, אך הדבר מקובל על פי התקנון. אם לא בונדר, אשר משמש כמנהל המקצועי של מחלקת הנוער, יהיה זה תמיר בן עמי אשר מחזיק בתעודת פרו ומשמש כמנהל מחלקת הנוער.

במועדון לא פוסלים גם את האפשרות בעצם למנות את אחד משניים הללו באופן זמני על מנת להרוויח זמן שיאפשר לברק אברמוב למנות את האיש המתאים. כפי שכבר פרסמנו, ניר קלינגר הוא המאמן המועדף על בעלי בני יהודה, ואם יסיים את דרכו בהפועל תל אביב בקרוב, יקבל פנייה. ההפסד 3:0 למכבי חיפה אתמול (שלישי) היה ככל הנראה האחרון של הצוות כפיר אדרי את יעקב אסייג על הקווים. אדרי ימשיך בתפקיד מקצועי כל עוד המאמן יהיה אחד מאנשי מחלקת הנוער.

ואם כבר מדברים על ההפסד לירוקים אמש – הוא היה החמישי בשבעת המשחקים האחרונים, והירידה נמשכת. הפער מהקו האדום כרגע עומד רק על שלוש נקודות, ובבני יהודה חוששים מסדרת המשחקים הקשה: הפועל באר שבע ביום ראשון (20:15, שידור ישיר בספורט1), בני סכנין לאחר מכן ואז מפגש מול האלופה מכבי תל אביב.

ניר קלינגר | ברני ארדוב

"חייבים להתחיל לצבור נקודות, אנחנו מפסידים בכזאת קלות, התוצאה ממש לא הייתה אמורה להיות 3:0 אבל את זה אף אחד לא יזכור", אמר שחקן בקבוצה. דן מורי, שרשם משחק שלא ירצה לזכור עם טעות קריטית ובנוסף גרימת פנדל, קיבל מחמאות על המנהיגות שהראה ולקיחת האחריות. כזכור, אתמול אמר הקפטן לאחר המשחק: "ההפסד כל כולו עליי, לוקח את מלוא האחריות".

לפחות שלושה שחקנים יצטרפו בינואר. במועדון רוצים להחתים בלם, חלוץ, קשר התקפי ואולי גם קשר אחורי. שיר צדק מועמד במידה שישוחרר מהפועל ב"ש, ובקבוצה ממתינים לחלון ההעברות ובודקים גם אופציות של שחקנים זרים, כאשר כרגע יש מקום לזר אחד נוסף. למרות חוסר שביעות הרצון מחלק מהזרים, דוגמת יוסיף מוסא ופדרו קמפוס (שדווקא היה מצוין לאחר שעלה אתמול כמחליף) – הם צפויים להמשיך עד תום העונה לפחות מתוך אמונה שמדובר בשחקנים צעירים שעוד ישתפרו.

שיר צדק | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי