ברדה: "בית"ר צריכה לנצח משחק כזה". דגני: "אשמח אם יגיע חיזוק"

מאמן של הקבוצה מהבירה אחרי ה-1:1 נגד כפ"ס: "אנחנו עובדים מבוקר על ערב כדי לשפר את הקבוצה, זו אחד האתגרים הכי גדולים שלי ושל דראפיץ'". גזל אמר מנגד: "כל עוד אני על הקווים, אתן את כל כולי"

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים והפועל כפר סבא ממשיכות לדשדש בליגה. הערב (חמישי) שתי קבוצות התחתית נפגשו במושבה ולמרות שהציגו כדורגל לא בכלל לפרקים מסוימים, הן רשמו החמצות רבות ונפרדו ב-1:1 מוצדק. כפר סבא הייתה זו שכבשה ראשונה מגול של מייקל אומוה, אך בית"ר ירושלים מצאה את השוויון כבר במחצית הראשונה אחרי שער עצמי של אביב סולומון ואף הייתה יכולה להכריע את המשחק בתוספת הזמן של המחצית השנייה, אבל הגיבור הטראגי של הערב, עידן ורד, רשם החמצת ענק לפני שריקת הסיום.

צפו בתגובות לאחר המשחק

שי ברדה אמר לאחר המשחק: "במחצית השנייה נראינו יותר טוב, הגענו למצבים שלנו אבל היינו צריכים לקחת שלוש נקודות. בית"ר ירושלים צריכה לנצח את המשחק הזה. אני חושב שכפר סבא לחצה אותנו בחצי הראשון ולא היו לנו שום פתרונות. שלוש דקות לפני השער שלנו עשינו שינוי. קצב צבירת הנקודות שלנו לא טוב".

יש לחץ בקבוצה: "אנחנו עובדים מבוקר ועד ערב ומנסים לעשות הכל למעון המועדון הזה, זה אחד האתגרים הכי גדולים שלי ושל סלובו ונעשה הכל לפני חלון העברות. אני כן אקח את הדברים במחצית השנייה, המחצית הראשונה לא הייתה טובה נקודה".

עוזיאל פרדו | דני מרון

אוראל דגני הוסיף: "יש לנו משקל על הכתפיים, אבל אנחנו בסוג של תהליך. נגד מכבי תל אביב היינו יכולים לנצח, היה לנו משחק די טוב. היום פתחו לא טוב במחצית הראשונה, במחצית השנייה ישבנו עליהם יותר, אבל אם היינו נותנים את הגול בתוספת הזמן מצבנו היה אחרת. אני לא חושב שלהחמצות יש קשר למקום שלנו בטבלה, הפעם לא הצלחנו אני מקווה שבפעם הבאה זה יצליח".

חלון העברות: "בכל מקום שאני נמצא אשמח שהשחקנים הכי טובים יהיו בקבוצה, הלוואי שיהיה חיזוק, ככה כולנו נהיה שמחים ומאושרים".

שלום אדרי | דני מרון

רביד גזל אמר מנגד: "אני אף פעם לא מרוצה מתיקו, אבל לא ניצחנו שמונה משחקים וגם נקודה זה בסדר. אני חושב שב-40 הדקות הראשונות היינו טובים יותר, אבל בגלל שהיינו יהירים ספגנו את השוויון. אבל אני בטוח שהניצחונות יגיעו בהמשך".

האם אתה תאמן את הפועל כפר סבא: "מה שיגידו לי אני אעשה, שאלתם אותי 100 פעם. אני יכול לומר שאין לי תעודת פרו, אבל ב-30 יום שאני יכול לעמוד על הקווים, אתן את כל כולי. היחסים שלי עם יצחק שום?  אנחנו מדברים המון על כדורגל. יצחק שום הוא איש כדורגל וביחד אנחנו מגיעים להחלטות המקצועיות".

רביד גזל | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי