דראפיץ' לחוגג: לא זקוקים למהפכה, אבל צריכים שחקנים בכירים

אלירן עטר, אורן ביטון | דני מרון

אחד מצמד מאמני בית"ר ערך שיחה עם הבעלים שמאוכזב מהיכולת ומחכה לבן ח'ליפה. שחקנים אחרי ה-1:1 מול כפ"ס: "לא בית"ר שרוצים לראות". אוחנה צפוי לחזור לאימונים בשבוע הבא, קונסטנטין שוב לא שותף ושוקל עזיבה

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

כבר תקופה ארוכה ששחקני בית"ר ירושלים לא מצליחים להרים את הקבוצה. גם אתמול (חמישי) נראה שוב הפער האדיר בין הציפיות למציאות לאחר ה-1:1 המאכזב מול הפועל כפר סבא. במחצית הראשונה הקבוצה כמעט ולא הייתה קיימת, בשניה נרשם שיפור בחלק ההתקפי, אבל גם זה כבר לא הוביל לשער. "במחצית הראשונה היינו יכולים לספוג עוד שער או שניים. הם לחצו אותנו גבוה והיו רגעים שזה היה נראה 'לא כוחות'. השניה השתפרנו ושלטנו. פעם דיברנו על בעיה בהגנה, אחר כך אמרו שיש לנו בעיה בחלק ההתקפי. לדעתי יש לנו גם וגם", אמר אחד השחקנים. "זאת לא בית"ר שאנחנו רוצים לראות – קבוצה התקפית ומלהיבה. אם זה היה מגיע עם נקודות, מילא, אבל זה לא נראה טוב".

צפו בתקציר: 1:1 בין בית"ר ירושלים להפועל כפ"ס

הבעלים משה חוגג ממתין שהמסמכים מאיחוד האמירויות יעברו והקבוצה תוכל לרשום את חמד בן ח'ליפה כבעלים. הדבר נמשך יותר מדי זמן ולא בטוח שהקבוצה תצליח לעבור בוועדה עד פתיחת חלון ההעברות בינואר. הדבר מטריד גם את השחקנים וחוגג עצמו מאוכזב מאיך שהקבוצה נראית, כך סיפרו במועדון. כפי שפרסמנו כאן, חוגג אמור לקבל בחודש ינואר סכום כסף ראשוני שרובו יילך להחזר ההשקעה שלו בקבוצה.

בבית"ר אישרו זאת, אך טענו כי הרכש יגיע בעזרת עזיבת דן איינבינדר ודיוגו ורדסקה. כזכור, הקשר מחוזר על ידי הפועל תל אביב ומ.ס אשדוד. בשיחה נוספת שנערכה עם חוגג, סלובודאן דראפיץ' הבהיר לו כי הוא לא רוצה מהפכה בינואר, אלא שחקנים בכירים ברמת עומר אצילי (שאמור לסגור במכבי חיפה) ושחקן בכיר נוסף, ייתכן ולחלק האחורי.

בבית"ר מרגישים שחסרונו של מיכאל אוחנה מורגש. כידוע, כל עוד דראפיץ' ושי ברדה יודעים שהקשר לא ייעדר תקופה ארוכה – דור מיכה נמצא בעדיפות שנייה והמאמנים מעדיפים לא להביא שחקן שמשחק בעמדה דומה לאוחנה, אשר לא נכלל בסגל אמש שוב בגלל פציעה. ההערכה היא שיחזור לאימונים מלאים רק במהלך השבוע הבא ("זאת לא פציעה רצינית, אשוב בתוך מספר ימים", אמר לחבריו) וישוב עם פתיחת הסיבוב השני. עידן ורד לקח בצורה קשה את ההחמצה בתוספת הזמן. אתמול הוא לא פתח בהרכב בשל העומס שנוצר בעקבות שלושה משחקים שהתקיימו בשבוע, והוא יחזור ל-11 במשחק הבא.

סלובודאן דראפיץ', שי ברדה | דני מרון

שי קונסטנטין שוב לא קיבל הזדמנות אתמול, גם כשבית"ר עורכת רוטציה, והמגן הבין כי בשלב הנוכחי הוא גם לא חלק מהרוטציה. השבוע שוחח אביו עם סוכנו ונראה כי הכיוון הוא לבקש שחרור במידה ותימצא קבוצה אחרת שתקלוט אותו. שלום אדרי קיבל הצעות להצטרף להפועל כפר סבא, מכבי נתניה והפועל חדרה, אבל בצוות המקצועי הבהירו כי הם בונים עליו לרוטציה ובשלב זה הוא החליט להישאר.

כפי שפורסם השבוע בספורט1, בני יהודה מתעניינת בקונסטנטין, כשהשחקן שוקל גם מעבר לחו"ל. אם המעבר לא יצלח, ייתכן ויחזור לקבוצת נעוריו. כמו כן, דראפיץ' וברדה כידוע עוקבים אחר אופק ביטון מנס ציונה ועידן נחמיאס מקריית שמונה.

אופק ביטון שומר על עלי מוחמד
אופק ביטון שומר על עלי מוחמד בעונה הקודמת. ישתפו פעולה? | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי