מסתמן: גזל יאמן את כפ"ס גם בשבועות הקרובים. אפריאט זעם בסיום

במועדון היו מרוצים מהיכולת ב- 1:1 נגד בית"ר והמאמן הזמני עשוי להמשיך כל עוד יוכל מבחינת תעודת הפרו. אומוה שכבש שער בכורה: "במצבנו כל נקודה חשובה". החלוץ שלא נגע בכדור ירד מתוסכל מכר הדשא

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

הפועל כפר סבא רשמה אתמול (רביעי) משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון אך במועדון יצאו בתחושות חיוביות מהתיקו 1:1 נגד בית"ר ירושלים באצטדיון המושבה. הקבוצה מהשרון עוד הובילה במהלך המחצית הראשונה משער של מייקל אומואה ונכנעה לשער שוויון עוד לפני סיום המחצית הראשונה, אך במועדון בחרו להסתכל בסיום על חצי הכוס המלאה. "במצב שלנו, טוב שעצרנו את כדור השלג. אז נכון, אנחנו התרחקנו עוד מהפלייאוף העליון, אבל צריך קודם כל לחזור לייצב את הקבוצה ואתמול זה היה צעד בדרך לזה", אמרו במועדון.

המאמן הזמני, רביד גזל, זכה למחמאות על העמידה הטקטית של שחקניו ועל כך ששיחק עם שני קשרים באמצע ושני חלוצים, מערך שדי הוכיח את עצמו כשכפ"ס עמדה טוב על המגרש. לפי גורמים במועדון, נראה שגזל ימשיך לקבל את הצ'אנס כמאמן הזמני עד אשר ייגמרו 30 הימים בהם הוא יכול לנהל משחקים ללא תעודת הפרו ולאחר מכן תתקבל החלטה. ביום ראשון כמובן, הוא בכל מקרה ינהל את המשחק מול הפועל קריית שמונה במשחק סיום הסיבוב הראשון.

מי שזכו למחמאות על יכולתם היו בן רייכרט ומייקל אומוה, שכבש את שער הבכורה שלו בקבוצה ולמרות האכזבה מהזרים והרצון לבצע מספר שינויים בגזרתם בינואר (בעיקר לגבי אמאדו סוקונה וגם כלפיו), הראה ניצוצות.

אומוה חוגג עם חבריו. זכה למחמאות על יכולתו ועל השער | דני מרון

"זה היה משחק קשה כמו כל משחק בליגה הזאת ובמצב שאנחנו נמצאים כל נקודה היא חשובה" סיכם אומוה בסיום. "ההתחלה שלי בכפ"ס? זה תהליך. הגעתי לפה ורציתי לתת הכל אבל לפעמים זה לא הלך בשל השוני בין הליגות. אני מנסה ללמוד את הליגה ולהביא את עצמי. אני ממשיך לעבוד בכל יום ולהשתפר".

הפערים בין הליגה השבדית ממנה הגיע לליגה הישראלית: "קשה כאן. הכל נעשה בקצב גבוה יותר ואני מנסה להיכנס לקצב הזה וללמוד את הליגה".

עומר דנינו, שתורגל בהרכב ואמור היה לפתוח במערך של חמישה שחקני הגנה, לא חש בטוב ודיווח על מחלה ועל כן בקבוצה לא לקחו סיכון וגרעו אותו מהסגל לקראת המשחק. כמו כן, בסיום המשחק, הקשר יהב אפריאט שנכנס כמחליף וכמעט ולא נגע בכדור, ירד בזעם לחדר ההלבשה, כאשר בהנהלה, שצפו במקרה, לא אהבו את זה ולא צפויים לעבור על כך לסדר היום.

שחקני הפועל כפ"ס. נקודה יקרה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי