בכפר סבא מקווים שצוות השיפוט לא יושפע מהלחץ שמפעיל איזי שרצקי

הירוקים יתארחו בק"ש (ראשון ב-19:45) ויקוו לשוב לנצח לאחר חמישה משחקים, אך ייאלצו להסתדר ללא דנינו, סולומון ורייכרט המוצהבים. גזל: "אנחנו מסוגלים". פוצ'יבה יחזור לקישור, רז כהן צפוי לפתוח

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)


לאחר התיקו מול בית"ר ירושלים ביום חמישי והשיפור המסוים ביכולת, הפועל כפר סבא תשחק הערב (ראשון ב-19:45) בקריית שמונה במטרה לחזור לנצח לאחר חמישה משחקים, אך תיאלץ להסתדר עם חסרונם של שלושה שחקנים משמעותיים שייעדרו עקב צבירת כרטיסים צהובים: עומר דנינו, אביב סולמון ובן רייכרט.

בנוגע לראשון, שהיה חולה בסוף השבוע האחרון ולכן נעדר במשחק מול הקבוצה מהבירה, במועדון ממתינים לתשובות בדיקת הקורונה שעבר לפני יומיים ולפי כך יפעלו בהתאם. אם יתברר שדנינו חיובי לנגיף, בכפר סבא יזמנו את כלל השחקנים לבדיקות קורונה.

"היו לנו דקות טובות מול בית"ר ירושלים. כבשנו שער ועם ריכוז וחדות מול השער היינו יכולים לכבוש שערים נוספים. אבל גם ספגנו שער מחוסר ריכוז ואלה הדברים שיעשו את ההבדל בין להביא הביתה נקודות לבין לחזור עם כלום", התייחס המאמן הזמני רביד גזל להתמודדות.

רביד גזל | דני מרון

"אנחנו מתרכזים במשחק הקשה הערב. ק"ש קבוצה מצוינת. היא תגיע אחרי חמישה הפסדים רצופים, אבל אותם מעניינת רק הפועל כפ"ס. אנחנו מעדיפים פחות לדבר. אנחנו צריכים לבוא ולהמשיך את הדקות הטובות למשך פרקים גדולים יותר במשחק ולעשות ניצחון. אנחנו מסוגלים לכך ואני מאמין בחבר'ה".

מבחינה מקצועית, גזל לא תרגל את ההרכב באימון המסכם אך צפוי להעביר את טריקו גטהון, שתופקד השנה כקשר אחורי, לעמדת המגן השמאלי, כאשר רז כהן צפוי לפתוח במרכז המגרש. גם ג'ורג פוצ'יבה, שחוזר מהרחקה, ישוב ל-11 וימלא את מקומו של רייכרט. שאר ההרכב צפוי להיות זהה לזה שפתח מול בית"ר ירושלים. בקבוצה שוקלים האם להחזיר את השוער איתמר ישראלי לסגל לאחר תקופה ארוכה, כאשר בכל מקרה הוא לא צפוי לפתוח.

בכפ"ס ציינו כי הם מצפים מצוות השיפוט שלא יושפע מהעליהום התקשורתי של בעלי ק"ש איזי שרצקי, שכזכור קופח על ידי צוות השיפוט בהפסד למכבי תל אביב. בכפ"ס מקווים כי הלחץ הגדול שהפעיל הבעלים מהצפון לא יהווה שיקול בקבלת ההחלטות של השופטים היום וכי המשחק יהיה הוגן.

הרכב משוער, הפועל כפר סבא: מתן זלמנוביץ', טום שלח, סודיק אטנדה, טל מכלוף, טריקו גטהון, ג'ורג פוצ'יבה, רז כהן, מייקל אומו, אור דסה, אמדו סוקונה, קיזיטו.

שחקני הפועל כפר סבא חוגגים | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי