יש מאמן: אלישע לוי חתם בהפועל כפר סבא

המאמן הלאומי לשעבר, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בספורט1, מגיע לירוקים. חשש מירידה אחרי ה-0:1 לק"ש: "הכי חלשים בליגה כרגע". דנינו נדרש לבדיקת קורונה חוזרת, ההערכות: הבלם חיובי לנגיף

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

אם בהפועל כפר סבא יצאו בתחושות מעודדות לאחר תוצאת התיקו מול בית"ר ירושלים ביום חמישי, אמש (ראשון) הקבוצה של רביד גזל שוב חזרה לסורה, הציגה משחק רע נגד הפועל קריית שמונה ורק במזל הפסידה בתוצאה מינימלית של 1:0. למרות הכוונה לתת לרביד גזל לסיים את 30 הימים בהם יוכל לעמוד על הקווים כמאמן ראשי ללא תעודת פרו, הערב נודע כי אלישע לוי מונה למאמן הירוקים מהשרון.

על מועמדותו פורסם לראשונה בספורט1. בשעות האחרונות נפגשו הצדדים כדי להגיע לעמק השווה, כאשר לאחר מכן יצאה ההודעה הרשמית על מינויו של מאמן נבחרת ישראל לשעבר. אלישע חוזר לקדנציה שלישית כמאמן הפועל כפר סבא אחרי שאימן בקבוצה בעונת 1999/2000 ובין העונות 2004-2006 אז גם הוביל את כפר סבא חזרה מהליגה הלאומית אל ליגת העל.

לוי התייחס לחתימתו ואמר: "אני שמח ונרגש לחזור לקדנציה שלישית בהפועל כפר סבא, מועדון שיקר לי ועיר בה גרתי שנים רבות ואותה אני אוהב".

עידן שום, אלישע לוי | הפועל כפר סבא

ובחזרה להפסד מול ק"ש אתמול. "כרגע, אנחנו הכי חלשים בליגה" הודו בקבוצה. "זה לא רק המצב בטבלה או הנקודות. אנחנו נראים רע, פשוט לא בכיוון. אם לא יגיעו לפה שחקני חיזוק במהירות אנחנו בסכנה ממשית של ירידת ליגה". עוד המשיכו במועדון: "רביד מקבל צהוב מהספסל, ג'ורג' פוצ'יבה פתאום בלם. אלו לא סימפטומים טובים, אבל המזל הוא שזה רק סוף הסיבוב הראשון".

הבלם טל מכלוף, הוחלף בשלב מוקדם עקב כאבים בגבו התחתון, כאשר הוא עלה למשחק עם זריקה כנגד כאבים. לאחר הרחקתו של סודיק אטנדה, במועדון מהשרון מקווים כי לפחות מכלוף יהיה כשיר למשחק מול הפועל ת"א בפתיחת הסיבוב השני.

הצרות של כפ"ס בחלק ההגנתי ממשיכות בבלם עומר דנינו, שחש ברע מיום חמישי ועבר בדיקת קורונה. לרוע מזלו, במשרד הבריאות עדכנו כי הבדיקה נאבדה ודנינו נשלח אתמול לבדיקה חוזרת, כאשר לאור העובדה כי הוא עדיין חש ברע ולא מתאמן, ההערכות הן שהוא חיובי לנגיף, מה שיגרור את שאר השחקנים לבדיקות וכמובן יגרום לו להיעדר מאימונים יומיים נוספים לפחות וגם הוא בספק גדול למשחק.

רביד גזל | מאור אלקסלסי

"לא נראינו טוב במשחק. ספורטאי לא יכול לצאת בתחושה טובה אף פעם אחרי הפסד. בטח ובטח אחרי תקופה ארוכה שאנחנו לא משיגים ניצחון" סיכם בסיום השוער מתן זלמנוביץ'. "אבל גם תקופות כאלה הם חלק מחיי שחקן וקבוצה והחוכמה היא לדעת להתאושש מתקופה כזו". כשנשאל על המשך העונה ענה: "אני מאמין מאוד חברים ובצוות שנצליח להתאושש ולצאת קדימה. כל אחד מאיתנו יעשה את מה שצריך כדי לשנות את המומנטום".

This image has an empty alt attribute; its file name is 1024180

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי