זהבי, שועה, בוזגלו וסולומון: 10 הידיעות הכי נצפות בספורט1 ב-2020

ערן זהבי | Prestige/Soccrates/Getty Images

תחילת דרכו המורכבת של הכוכב בפ.ס.וו, הדיווח על מעבר של כוכב שחטאר לאנגליה, פרטי חוזהו של קשר הפועל ת"א, הראיון החריג של אלי טביב והסיפור המדהים של עידן טל. אלה הכתבות שהכי אהבתם השנה

(גודל טקסט)

בשעה טובה ומוצלחת, 2020 הגיעה לסיומה ו-2021 יצאה לדרך, בתקווה שבמהרה נוכל כולנו לחזור למגרשי הספורט בהקדם האפשרי. בינתיים, ליקטנו את 10 הידיעות הנצפות ביותר באתר ספורט1 בשנה שחלפה. התוצאות לפניכם.

מקום 10 – רפי שועה תקף את מרקו בלבול
בראיון בלעדי לספורט1, אביו של ירדן שועה, שבזמנו עדיין היה שחקן של מכבי חיפה, תקף את מאמנו בחריפות: ""הילד שלי לא בסגל, ואת חזיזה, עם 39 חום, מביאים במונית למגרש" (לחצו כאן לידיעה המלאה).

ירדן שועה | דני מרון

מקום 9 – לאן נעלם עופר שטרית?
בראיון מיוחד לספורט1, חלוץ העבר עופר שטרית סיכם את הקריירה העשירה שלו, במהלכה שיחק ב-20 קבוצות אך זכה בסך הכל בתואר אחד, וחשף את את הטרגדיה המשפחתית (לחצו כאן לידיעה המלאה).

עופר שטרית | עדי אבישי

מקום 8 – "פ.ס.וו איינדהובן מחפשת מחליף לערן זהבי"
בדיווח שפורסם דווקא בתקשורת הטורקית, נטען שקבוצת שפ.ס.וו איינדהובן רוצה לצרף את חלוץ בשיקטאש, סייל לרין, על חשבונו של הישראלי "המאכזב" שכידוע לא התאקלם בצורה טובה (לחצו כאן לידיעה המלאה).

מקום 7 – שחקני פ.ס.וו נגד ערן זהבי: "הוא סופר אגואיסט"
על פי 'הטלחראף' – גאקפו, איהטארן, מדואקה ומאלן לא הסתדרו עם החלוץ הישראלי, שבינתיים לא פוגע בהולנד וממשיך לחטוף ביקורות על ימין ועל שמאל בתקשורת המקומית (לחצו כאן לידיעה המלאה).

ערן זהבי | Photo Prestige/Soccrates/Getty Images

מקום 6 – טביב: "המטרה של השייח': להוריד את הימין בישראל"
בראיון שהעניק לספורט1 לאחר מכירת בית"ר לבן ח'ליפה, אלי טביב טען "בחיים לא הייתי מוכר, זה היה רודף אותי כל החיים. תומא סלימאן צודקת, בית"ר מכרה את עצמה לערבים (לחצו כאן לידיעה המלאה).

משה חוגג עם אלי טביב
משה חוגג עם אלי טביב | יח"צ

מקום 5 – "ארסנל ולידס נאבקות על מנור סולומון"
על פי דיווח שפורסם באחד המגזינים של אוהדי התותחנים, היהלום הישראלי בן ה-21 מחוזר נמרצות על ידי מיקל ארטטה ומרסלו ביילסה ועשוי לעבור לאנגליה במהלך חודש ינואר (לחצו כאן לידיעה המלאה).

מנור סולומון | Diego Souto/Quality Sport Images/Getty Images

מקום 4 – כמה מרוויח שופט בליגות הספורט המקצועניות בישראל?
בדיקת ספורט1: השופטים בליגת העל עדיין מוגדרים כחצי מקצועניים, אך שכרם השנתי נע בין 100 ל-120 אלף ש"ח. קוון ושופט VAR מרוויחים מחצית מהסכום, ומה קורה בכדורסל? (לחצו כאן לידיעה המלאה).

אוראל גרינפלד | מאור אלקסלסי

מקום 3 – הסרטון של הקטינה הוכיח: השחקנים צריכים לתת את הדין
טור דעה: נערה חטפה קללות מכל עבר והאדישות שלה בסרטון שפרסמה מטרידה יותר מכל. יוני לביא מודאג וסבור שעומר אצילי ודור מיכה פשעו, לפחות מבחינה מוסרית וערכית (לחצו כאן לידיעה המלאה).

עומר אצילי ודור מיכה | לירון מולדובן

2 – החיים החדשים של עידן טל
השאלה, התשובה וההצעה מבית"ר. בראיון בלעדי לספורט1, עידן טל שפעם תיקל את זידאן והיום גורס גמרא עם כיפה שחורה וציצית, מספר כי "אם הייתי יכול לבחור, לא הייתי משחק כדורגל" (לחצו כאן לידיעה המלאה).

עידן טל ואשתו דורין כיום |

1 – החוזה של מאור בוזגלו נחשף
12,000 ש"ח בחודש עבור מגורים, 4,000 ש"ח הוצאות רכב, כמה ירוויח במקרה של העפלה לשלב בתים אירופי ועל איזה סכום באמת עומד החוב? המספרים של קשר הפועל תל אביב (לחצו כאן לידיעה המלאה).

מאור בוזגלו נגד הפועל תל אביב | פרטי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי