בב"ש הגנו על ז'וסואה: "הוא שחקן אמוציונלי וטוב שהוא כזה"

ז'וסואה, דני עמוס | ברני ארדוב

הפורטוגלי סיים את המשחק נגד נתניה עם שער ניצחון ותקרית נוספת, אך זכה להגנה. וארן צפוי להיעדר מהמשחק נגד מכבי חיפה ביום שלישי: "מבחן עבורנו אם נהיה בצמרת או במרכז הטבלה". וגם: מעורבות ברקת והרכש בינואר

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

ביקורת רבה ספגה הפועל באר שבע בפתיחת העונה על אי הצלחה בליגה, אבל אתמול (שבת) גברה 0:1 על מכבי נתניה משער של ז'וסואה ורשמה ניצחון שלישי בארבעה משחקים, מה שמעודד את אנשי המועדון ומחזק את התחושה שאחרי ההצלחה באירופה הקבוצה מתחברת ומתחילה לטפס גם בטבלת ליגת העל.

אמנם היכולת שוב לא הייתה גבוהה מדי, אבל שער אדיר נוסף של ז'וסואה עשה את ההבדל לזכות הקבוצה של יוסי אבוקסיס. לצערם של אנשי ב"ש, הם נאלצו משחק נוסף להתעסק בעימות בו היה מעורב ז'וסואה – הפעם עם השוער דני עמוס מיד לאחר שריקת הסיום. "מדובר בשחקן אמוציונלי ואנחנו שמחים שהוא כזה", אמרו בבירת הנגב.

צפו בתקציר: שער ענק לז'וסואה, 0:1 לב"ש בנתניה

אבוקסיס, צוותו וגם השחקנים מבינים שאין להם זמן רב לחגיגות, כי כבר ביום שלישי מצפה להם קרב צמרת אמיתי מול מכבי חיפה. החלוץ אנתוני וארן נפצע אתמול וסובל ממתיחה בשריר הירך האחורי, ייבדק במהלך היום וככל הנראה ייעדר מהמשחק הקרוב. "זה עוד מבחן עבורנו אם אנחנו אכן נהיה בצמרת או במרכז הטבלה", אמרו בבאר שבע.

מי שלבטח מרוצה מההצלחה בשבועות האחרונים היא בעלי הקבוצה אלונה ברקת. במועדון מאמינים כי העובדה שברקת השתתפה לאחרונה בישיבת הנהלת וחזרה להיות מעורבת עשוי להביא לחזרתה המלאה לניהול הקבוצה עוד העונה או בעונה הבאה. "ההצלחה באירופה, כעת גם ההצלחה בליגה וגם העובדה שאין קונים לקבוצה תביא לכך שאלונה תישאר כאן", אמר גורם בבאר שבע.

ברקת. שוב מעורבת בנעשה בהפועל ב"ש | לירון מולדובן

למרות ההצלחה, בבאר שבע רוצים להתחזק במועד ההעברות הקרוב ובין המועמדים נמצא בלם סלטיק חאתם אלחמיד, אך זה יקרה בתנאי שסלטיק תסכים להשאילו. אם הסקוטים יתעקשו למכור אותו, נראה שאף קבוצה בישראל לא תוכל לעמוד בדרישה ובסביבתו של הבלם לא פסלו את האפשרות שיישאר בסקוטלנד עד לסיום העונה.

מועמד נוסף הוא החלוץ אלון תורג'מן. האחרון יחזור בימים הקרובים לאוסטריה וינה, אך אינו מעוניין להישאר באוסטריה והיה שמח לחזור לוויסלה קראקוב הפולנית. אם זה לא יסתדר, אז תורג'מן ינסה למצות את האופציות בישראל וחוץ בבאר שבע הוא זוכה להתעניינות גם מצד מבית"ר ירושלים והפועל חיפה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי