שחקנים בבני יהודה: "זה לא משנה אם יש מאמן או אין, אנחנו אשמים"

אכזבה קשה שוררת במועדון אחרי 1:1 נגד בני סכנין, כעס על ליואיץ' שהותיר את הקבוצה ב-10 שחקנים וגם ייעדר נגד האלופה ביום חמישי. צדק וברדע מועמדים בינואר, גם שחקנים ממכבי ת"א על הכוונת

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בני יהודה ממשיכה לאכזב. הקבוצה משכונת התקווה רשמה אתמול (ראשון) משחק שישי ברציפות ללא ניצחון, כאשר נפרדה ב-1:1 מבני סכנין ומצבה בתחתית הטבלה נותר לא טוב – 15 נקודות בלבד, מרחק שתי נקודות מהפועל כפר סבא שנמצאת מתחת לקו האדום. הכתומים צברו חמש נקודות מתוך ה-27 האחרונות, ורק פתיחת העונה הטובה יחסית מונעת מהם בשלב זה להיות עמוק יותר בתחתית.

נכון, בני יהודה שיחקה החל מהדקה ה-60 בעשרה שחקנים לאחר הרחקתו של מתיאה ליואיץ' והצליחה לשמור על התוצאה ולא לספוג, אך עדיין קיימת אכזבה לאחר ששוב ההגנה נראתה רע וספגה שער שהגיע אחרי טעות איומה. "אנחנו מקבלים גולים מצחיקים", אמרו בקבוצה. ליואיץ', עליו כעסו בעקבות ההרחקה חסרת האחריות, עלה עם סרט הקפטן בהיעדרו של דן מורי ולצערם של הכתומים יחמיץ את המשחק מול מכבי תל אביב ביום חמישי (החל מ-20:30, שידור ישיר בספורט4).

גם מורי עצמו ימשיך להיעדר וללא ספק מדובר במכה עבור הקבוצה, שנמצאת במצוקת בלמים. רשימת הפצועים כוללת שחקני מפתח נוספים כמו אליסון דוס סנטוס, ניב זריהן ועמית זנטי. ללא ארבעת הפצועים וליואיץ', יהיה קשה אפילו עוד יותר לבני יהודה להתמודד מול האלופה. סתיו פיניש צפוי להיות זה שיתפוס את מקומו של הסרבי בהרכב אחרי שאתמול יוסיף מוסא הועדף על פניו. גם מוחמד גדיר בתמונת ה-11 לקראת המפגש מול הצהובים.

תמיר בן עמי עמד אמש לראשונה על הקווים ושימש כאיש בעל תעודת הפרו לאחר שתם החודש בו הקבוצה יכלה לנהל משחקים ללא אדם בעל התעודה הזו. למרות זאת, כפיר אדרי, ששימש כמאמן זמני מאז פיטוריו של ניר ברקוביץ', ישב על הספסל ועוד לא חזר לתפקידו המקורי כמנכ"ל. אדרי ואסייג בעצם אלה שעדיין מנהלים מקצועית את הקבוצה והם אלה שגם קבעו אתמול את ההרכב.

עזוז, אסייג ואדרי. עדיין מנהלים מקצועית את הקבוצה | אריאל שלום

בקרב ההנהלה קיימת הבנה שיש צורך במאמן חדש לאור המצב אליו נקלעה הקבוצה – מצב אותו ממש לא ציפו בקבוצה. הבעלים ברק אברמוב רוצה למנות מאמן בכיר יחסית וכידוע, האיש המועדף עליו הוא ניר קלינגר, אך נראה שדרכו בהפועל תל אביב לא תסתיים ובני יהודה תמשיך לחפש מאמן חדש. מרקו בלבול, אצלו הקבוצה גיששה לפני מספר שבועות, מעדיף לחכות לתפקיד בקבוצה גדולה.

אגב, שחקנים בקבוצה הדפו את הטענות לפיהן הסחבת בנושא המאמן פוגעת בהם: "אנחנו צריכים להאשים רק את עצמנו. אנחנו עושים שטויות. כשלא מנצחים, זה לא משנה אם יש מאמן אין מאמן. כמה שזה נשמע קלישאה, אנחנו מקצוענים וצריכים להסתדר עם המצב הקיים".

לקראת חודש ינואר, הקבוצה תצרף לפחות בלם אחד וחלוץ בוודאות. גם חוליית הקישור צפויה לקבל חיזוק. מלבד שמו של שיר צדק שכבר עלה כידוע אם ישוחרר מהפועל באר שבע, גם ניר ברדע ממ.ס אשדוד מועמד. הבלם של רן בן שמעון צפוי לעזוב את הקבוצה מעיר הנמל וכבר בחלון ההעברות של הקיץ הוצע לבני יהודה.

קיים עניין גם בשחקנים אשר עשויים להיפלט ממכבי ת"א ולצאת להשאלה, דוגמת עדן קארצב ומתן חוזז, אך בקבוצה מבינים שאי אפשר לבנות עליהם מכיוון שגם אם ישוחררו הדבר יקרה רק לקראת סוף החלון ומעבר לכך – לפחות שש קבוצות בליגה היו שמחות לצרפם.

בקרוב בכתום? שיר צדק | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי