אבי לוזון נחוש: אם דינמו קייב לא תשנה את החוזה, אין עסקה

יו"ר מכבי פתח תקווה עדיין לא פוסל מכירה של עבדה בקיץ, בקבוצה טוענים: רומא לא הגישה הצעה רשמית. המלאבסים ינסו להאיץ את המגעים עם מלמד, לופטה ישוחרר רק לאחר הגעת חלוץ. סבג ייעדר מול כפר סבא

(גודל טקסט)

תחושת פספוס במכבי פתח תקווה לאחר ההפסד 1:0 למכבי תל אביב אמש (שני) באצטדיון המושבה. הקבוצה של גיא לוזון הציגה משחק לא רע נגד חניכיו של פטריק ואן לוון, אבל סבלה מיום לא חד של החלק ההתקפי שלה. "היינו שווים לפחות תיקו במשחק הזה", סיפרו מועדון בסיום. "אמנם מכבי הגיעה לכמה מצבים במחצית הראשונה, אבל גם אנחנו היינו יכולים לסיים אותה עם שני שערים לפחות. אם להפסיד אז בצורה הזאת, איך שנראינו".

"התוצאה מאוד מאכזבת לאור איך שהתפתח המשחק, אבל אין לנו יותר מדי זמן להתעמק בזה ולהוריד את הראש כי יש לנו משחק בעוד שלושה ימים והפנים לשם", סיכם בסיום הקפטן גיא חדידה. "בכדורגל מי שלא מבקיע סופג. החמצנו והחמצנו, אבל אני מאמין שבמשחקים הבאים זה ייכנס".

פתח תקווה איבדה במהלך המשחק את נאור סבג, שנפגע במפשעה וסובל לפחות ממתיחה, כאשר הוא עתיד לעבור צילום MRI על מנת לשלול פציעה חמורה יותר. בכל אופן, הקשר ייעדר מהמשחק נגד הפועל כפר סבא ביום חמישי. מנגד, פציעתו של הבלם מרכוס דיניז קלה יותר והוא צפוי להיות כשיר להתמודדות.

בלוריאן ובריבו מאוכזבים בסיום | דני מרון

אך עם כל הכבוד למשחק אתמול, בפתח תקווה עדיין מתעסקים בסוגיית מעברו של ליאל עבדה לדינמו קייב. שחקן ההתקפה עוד הספיק לשוחח עם פסיכולוג מחלקת הנוער לפני המשחק, כך סיפרו במועדון, על מנת להכין אותו ככל הניתן לשבוע עמוס מנטלית מבחינתנו. "אמנם ליאל החמיץ אתמול, אבל איש מקצוע רציני יודע לזהות שהילד היה מסוכן והגיע למלא מצבים גם בכוחות עצמו", פרגנו במועדון.

היו"ר אבי לוזון הבהיר כי לא יהיה מוכן להתפשר על הסעיפים המשמעתיים אותם התעקשו האוקראינים להכניס, וכל עוד בקייב לא יחזרו בהם, מבחינתו אין עסקה. האוקראינים, מנגד, הבהירו שיחדשו את השיחות רק היום, לאחר חג הנובי גוד, כשבמלאבס מחכים לעדכונים בנושא. בכל אופן, התכנון של לוזון היה ונשאר למכור את עבדה בקיץ, כשהוא סיפר שרק בשל ההצעה הקוסמת הוא הביע נכונות למכור אותו כבר עכשיו. בפתח תקווה הבהירו כי למרות הפרסומים בתקשורת האיטלקית על התעניינות מצד רומא, למרות המעקב מצד הקבוצה האיטלקית וקבוצות רבות נוספות, קייב היא היחידה שהניחה הצעה רשמית על השולחן.

בכל הנוגע לשינויים בחלון ההעברות, במועדון מתכננים להאיץ את המגעים עם גיא מלמד, שהוא כרגע המועמד המוביל לחיזוק החלק ההתקפי, כאשר לוזון מתכנן להגיש לו הצעה רשמית בימים הקרובים. עבדיאל ארויו, שקיבל הודעת שחרור, נכלל אתמול בסגל עקב חסרונם של עמית מאיר ואלביס סאקי המוצהבים, אך לא ימשיך. באשר לג'וסי לופטה, הסיבה שעדיין לא קיבל הודעת שחרור היא כי בפתח תקווה טרם מצאו חלוץ אחר וכשיימצא אחד כזה, גם הוא צפוי לעזוב.

עבדה. לוזון עדיין חושב למכור אותו בקיץ | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי