שחקני ב"ש עברו בדיקת קורונה. כמה ויטור יסכים לקצץ?

הבלם נמצא בשנה החמישית והפך ל"ישראלי" מבחינת מיסוי, במועדון מעריכים שיישאר אחרי שוויתר כבר על מחצית משכרו. לאחר הידבקות הפיזיותרפיסט: השחקנים הגיעו לבדיקות ולא חשים בתסמינים. ומה עם רכש?

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

שחקני הפועל באר שבע ערכו הבוקר (ראשון) בדיקות קורונה בבית האדום, זאת בעקבות העובדה שפיזיותרפיסט הקבוצה, אלעד דמרי, נמצא חיובי לנגיף. במועדון דיווחו כי אף אחד מהשחקנים לא דיווח על תסמינים ואימון הבוקר של הקבוצה מתקיים כרגיל. השחקן היחיד שלא הגיע לאימון הוא אנתוני וארן שנמצא בבידוד. מרואן קבהא לא מתאמן. בבאר שבע הבהירו כי עד סיום הפגרה, בשבוע הבא, כל הפצועים יחזרו לסגל.

בסוף השבוע החלו שיחות בין ההנהלה הבכירה, כולל אלונה ברקת, בנוגע לעונה הבאה. במועדון מנסים לפתור את סוגיית המיסוי בחוזה של הבלם מיגל ויטור. הסיבה: השחקן נכנס העונה לקטגוריה של שחקן ישראלי מבחינת מיסוי והוא עדיין המשתכר הגבוה בקבוצה במונחי ברוטו. לפני הקיצוץ הרוויח ויטור כ-2.8 מיליון שקל ברוטו לעונה ולאחר מכן הוא קיצץ כ-50 אחוז בחוזה שלו כדי להישאר בקבוצה.

כעת, על מנת להישאר במחזיקת הגביע, ויטור לא יסכים לקצץ בעונה הבאה בשיעור דומה, כולל המס עליו הוא מתחייב לשלם – 50 אחוז. במועדון מנסים לפתור את הסוגיה וההערכה היא שהבלם הפורטוגלי שהגיע בקיץ 2016 ימשיך בסופו של דבר לעונה נוספת.

כמו כן, ז'וסואה קיבל הצעה לשנתיים, אך טרם נפגש עם ראשי המועדון. ההצעה הועברה לסוכנו. יוסי אבוקסיס אמור לקבל השבוע זימון לפגישה במטרה לחתום לשנתיים. במועדון ממתינים בנושא חיזוק הסגל בשחקנים זרים, עד שיידעו האם מריאנו בריירו יהפוך לישראלי עד פתיחת החלון ומעריכים שזה יקרה. במקביל, נמשכים המאמצים בהבאת חאתם עבד אלחמיד. יוסי אבוקסיס רוצה את עאיד חבשי, אבל הוא טרם שוחרר מחיפה ולא בטוח שזה יקרה בחלון. אם יהיה שינוי, באר שבע תפנה אליו.

This image has an empty alt attribute; its file name is 1023430
אבוקסיס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי